فریبا: باید سرمربی برای استقلال انتخاب شود که نسبت به مسابقات آسیایی شناخت داشته باشد | آوای استقلال
0

فریبا: باید سرمربی برای استقلال انتخاب شود که نسبت به مسابقات آسیایی شناخت داشته باشد

  • کد خبر : 43298
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
فریبا: باید سرمربی برای استقلال انتخاب شود که نسبت به مسابقات آسیایی شناخت داشته باشد
بازیکن سابق استقلال گفت: باشگاه باید شخصی را سرمربی استقلال کند که نسبت به بازی‌های باشگاهی آسیا شناخت خوبی داشته باشد.

به گزارش آوای استقلال، بهتاش فریبا درباره برتری استقلال مقال هوادار در هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه اول شرایط استقلال خیلی خوب بود ولی در نیمه دوم بازی برای تیم سخت شد. موقعیت‌های زیادی در این بازی از دست رفت و پنالتی عجیب و غریبی برای هوادار گرفتند. تغییراتی از سوی بختیاری‌زاده صورت گرفت و تیم بیشتر روی زمین بازی کرد. شکل بازی استقلال بهتر بود و بر حریف غالب شد. هدف اصلی استقلال خروج از برزخ بود. تیمی که دربی را واگذار کرد و بازی غیرقابل قبولی برابر السد ارائه کرد، مشکلات مدیریتی داشت در نهایت برنده شد البته در عملکرد تیم مشخص بود بازیکنان هنوز از فشار نتایج قبلی خارج نشده بودند. بعد از این بازی فیفادی را پیش رو داریم و دو هفته فرصت است تا تیم به آرامش برسد، اگر مدیریت می‌خواهد سرمربی خارجی بیاورد هم در این فاصله این کار را خواهد کرد.

بهترین و درست‌ترین گزینه انتخاب شود

وی افزود: استقلال نسبت به فصل گذشته تیم پر مهره‌تری دارد. نفرات تیم نیاز به انگیزه دارند و قرار است سرمربی جدیدی به تیم اضافه شود. با توجه به حضور تیم در لیگ نخبگان، باید شخصی را بیاورند که نسبت به بازی‌های باشگاهی آسیایی شناخت خوبی داشته باشد. اگر چنین فردی آورده شود همانند زمان استراماچونی و ساپینتو، تیم امتیاز از دست نمی‌دهد تا شناخت به دست آید. اگر مدیریت به دنبال سرمربی با آگاهی از فوتبال آسیا باشد احتمال موفقیت بیشتر می‌شود، البته کار خیلی سختی است، چون مسابقات شروع شده و بیشتر سرمربیان خوب تیم دارند. قول دادند تا آخر این هفته سرمربی مشخص شود، امیدوارم بهترین و درست‌ترین گزینه انتخاب شود.

مشکل درون خانوادگی باید درون خانواده حل شود

بازیکن سابق استقلال در خصوص عملکرد مدیریتی هلدینگ خلیج فارس گفت: اشکال مدیریتی در باشگاه استقلال وجود داشته و این موضوع بباید حل شود، چون تنها مسائل فنی نیست. همه دیدند که جواد نکونام چقدر با فرشید سمیعی درگیر بود. نباید در استقلال مدیریت و کادرفنی اختلافی داشته باشند و اگر هم مسئله‌ای بین آنهاست، بزرگ‌ترین اشتباه رسانه‌ای کردن آن است. مشکل درون خانوادگی باید درون خانواده حل شود.

عملکرد حسینی باید از تمام زوایا دیده شود

وی درباره اظهارات سید حسین حسینی و انتقاد از اینکه در مقاطع حساس باشگاه از وی حمایت نکرده و حتی قرارداد وی دچار مشکلاتی است گفت: حسینی کاپیتان تیم است و باید عملکرد وی از تمام زوایا دیده شود. او در بازی با السد گل به خودی زد ولی در نیمه دوم بازی حداقل چهار گل حتمی را دفع کرد. در بازی شب قبل مقابل هوادار با عملکرد درخشان خود نگذاشت تا حریف قبل از آنکه استقلال دو بر صفر جلو بیفتد گلی وارد دروازه‌اش شود، در آخرین دقایق پنالتی عجیبی که گرفتند باعث شد تا یک گل بخورد. در دربی چند فرصت بسیار خوب را گرفت و تنها یک اشتباه داشت. پس وقتی قضاوت می‌کنیم باید همه چیز را در نظر بگیریم، ضمن اینکه اگر در دربی و بازی با السد گل می‌زدیم یک یا دو اشتباه این قدر دیده نمی‌شد. باشگاه باید قرارداد حسینی را درست کند هر چند البته این بازیکن کمی مشکل مجوز بازی داشت ولی کاپیتان تیم باید آرامش داشته باشد و باشگاه باید از او حمایت کند تا به دیگر مهره‌های تیم آرامش دهد.

آچمز آچمز هستم

فریبا در خصوص صحبت‌هایی که محمود فکری در خصوص دیگر کاپیتان و سرمربی این تیم گفته بود و بازتاب منفی شدیدی به همراه داشت، تأکید کرد: آچمز آچمز هستم از کلماتی که زده شده، چنین حرف‌هایی برایم باورپذیر نیست، چون خیلی بد و عجیب و غریب بود. تا به حال ندیده بودم یک هم تیمی سابق استقلال چنین حرف‌هایی را در مورد شخصی که با او بازی کرده بزند. نمی‌دانم این حرف‌ها زیر چه فشار روحی زده شده و پایه و اساس آن چیست. بهتر است درباره آن حرفی نزنیم. پیشکسوتان استقلال همیشه به هم احترام گذاشتند و می‌گذارند. بعد از این هم به همدیگر احترام می‌گذاریم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=43298

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها