فدراسیون فوتبال برای تیم‌های ملی از طراح سوپر مارکت لباس خرید! | آوای استقلال
1
دورهمی رییس و نایب رییس با رفقا و شرکای تجاری!

فدراسیون فوتبال برای تیم‌های ملی از طراح سوپر مارکت لباس خرید!

  • کد خبر : 14105
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
فدراسیون فوتبال برای تیم‌های ملی از طراح سوپر مارکت لباس خرید!
متین دیداری را یادتان هست؟ همان همکار شهاب عزیزی خادم در پتروشیمی امیرکبیر که در جام جهانی فوتسال کنار رییس و نایب رییس فدراسیون فوتبال دیده شد. حالا با غلامرضا علیخانی آشنا شوید؛ یکی دیگر از حاضران در جام جهانی لیتوانی و شریک تجاری نایب رییس فدراسیون در شرکت های رونیز میلاد، ریونیز میلاد و ...

به گزارش آوای استقلال، ردپای شرکای تجاری مسئولان فدراسیون فوتبال در گوشه و کار فدراسیون دیده می شود. یک روز آرش ادیب نیا به دلیل انتخاب غیر رسمی به عنوان مسئول پروژه های عمرانی فدراسیون سوژه می شود و یک روز غلامرضا علیخانی، شریک تجاری نایب رییس فدراسیون فوتبال…

به گزارش طرفداری، از همان روزهای نخست که شهاب عزیزی خادم و حمیدرضا مهرعلی وارد فدراسیون فوتبال شدند، شایعه های پراکنده ای پیرامون همکاری برخی چهره های ناشناس با آنها در فدراسیون به گوش می رسید. چهره هایی که از نگاه جامعه فوتبال ناشناس بودند و در عین حال برای رییس و نایب رییس فدراسیون فوتبال کاملا آشنا و شناس! چند هفته پیش از این نیز شایعه شد فدراسیون فوتبال قصد دارد پروژه های عمرانی فوتبال و حتی واردات سیستم کمک داور ویدئویی را به کسانی بسپارد که قبلا شرکای تجاری رییس یا نایب رییس فدراسیون فوتبال بودند یا در حال حاضر شریک آنها هستند. وقتی در سفر کاروان فوتیال به لیتوانی برخی افراد ناشناس و غریبه با فوتبال و فوتسال کنار عزیزی خادم و مهرعلی دیده شدند، این شایعه ها و شنیده ها قوت گرفت و حالا با ردیابی یکی از همان تصاویر، مشخص شده فدراسیون فوتبال از ماه گذشته واردات پیراهن و پوشاک تیم های ملی را به یکی از شرکای تجاری حمیدرضا مهرعلی نایب رییس فدراسیون فوتبال سپرده است.

با گذشت یک هفته از پایان بازی های تیم ملی فوتسال در جام جهانی لیتوانی، همچنان سوژه کاروان پر تعداد اعزامی به این کشور در رسانه ها داغ است و به رغم این که حسین شریفی، رییس روابط عمومی فدراسیون فوتبال در رادیو توضیح داد افراد اضافه همراه تیم ملی نبودند و با خرج خودشان در لیتوانی حضور داشتند، رسانه های منتقد شهاب عزیزی خادم همچنان با استناد به تصاویری که افراد متفرقه را در سالن برگزاری بازی ها همردیف رییس و نایب رییس فدراسیون نشان می دهد، مدعی هستند این افراد که در حلقه دوستان رییس و نایب رییس فدراسیون هستند، جزو کاروان تیم ملی فوتسال بودند.

رونمایی از یک رفیق دیگر رییس و نایب رییس فدراسیون؛ غلامرضا علیخانی!

از این جمع رفقا، عبدالرضا موسوی که از ابتدا شناسایی شده بود؛ مالک یک هواپیمایی خصوصی که فدراسیون او را عضو ستاد جام جهانی معرفی کرده است. متین دیداری هم در جریان عکس هایی که از خودش کنار شهاب عزیزی خادم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر کرد شناسایی شد؛ همکار شهاب عزیزی خادم در پتروشیمی امیرکبیر! اما حالا یکی دیگر از اعضای حلقه دوستان رییس فدراسیون در این تصاویر شناسایی شده است؛ غلامرضا علیخانی…

این که یک ردیف بالاتر از شهاب عزیزی خادم و عبدالرضا موسوی نشسته، غلامرضا علیخانی است، همان که اولین بار نامش نهم شهریور ماه به عنوان نماینده شرکت رابر دومان (نماینده رسمی آل اشپورت در ایران) در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد. به شخصی که سمت چپ مهرعلی نشسته دقت کنید. این چهره را در عکس بعدی دنبال کنید…

رابر دومان طراح هایپرمارکت است

غلامرضا علیخانی همان کسی است که فدراسیون فوتبال در روز نهم شهریور ماه از قول او به عنوان نماینده شرکت رابر دومان از همکاری تیم های ملی فوتبال و فوتسال، آقایان و بانوان، بزرگسالان و پایه ها با آل اشپورت خبر داد.

 

روزی که فدراسیون این خبر را در سایت خود اعلام کرد، نام رابر دومان به گونه ای بود که کسی کنجکاو نشد رابر دومان چیست؟ در ظاهر اینگونه به نظر می رسید که رابر دومان یک تولید کننده پوشاک یا دست کم یک وارد کننده پوشاک باشد که نمایندگی آل اشپورت را در ایران گرفته است اما یک سرچ ساده، حقیقت تکان دهنده ای را برملا می کند؛ رابر دومان شرکت طراحی هایپر مارکت، سوپر مارکت، طراحی فروشگاه پوشاک، طراحی فروشگاه بهداشتی و طراحی کافی شاپ و بستنی فروشی و قنادی است!

طراح سوپرمارکت واسطه لباس تیم های ملی!

اگر فدراسیون مهدی تاج با زیر سوال بردن ارزش تیم ملی به اصرار کارلوس کی روش، به جای عقد قرارداد با یک تولید کننده پوشاک، مثل یک مشتری از آدیداس لباس خرید، این بار فدراسیون شهاب عزیزی خادم قرارداد تامین لباس تیم های ملی را با یک شرکت طراحی سوپرمارکت و هایپر مارکت امضا کرده است!

البته فدراسیون می تواند خیلی راحت از این قرارداد دفاع کند چرا که در ظاهر آل اشپورت به همین رابر دومان در ایران نمایندگی داده و رابر دومان در آگهی تاسیس شرکت خود مورخ یازدهم اسفند ماه ۱۳۸۹، صادرات و واردات کلیه اقلام مجاز بازرگانی را در اساسنامه خود گنجانده است و تا این جای کار در ظاهر، همه چیز قانونی است. شرکتی که در ایران مجوز دارد، نماینده آل اشپورت شده و سپس با فدراسیون فوتبال هم قرارداد بسته اما غلامرضا علیخانی از چه طریقی به فدراسیون فوتبال وصل شده و همراه تیم ملی فوتسال در لیتوانی چه می کند؟

حالا بماند که همین رابر دومان در تاریخ نهم شهریور ۱۳۹۳ یعنی هفت سال پیش از آن که فدراسیون از رابر دومان به عنوان نماینده آل اشپورت پرده برداری کند، «طراحی، مشاوره، نظارت فنی، اجرا و تولید محصولات صنعتی و غیر صنعتی و دکوراسیون، طراحی و فضاسازی محیطی منازل، اماکن تجاری، خدماتی، اداری و کارخانجات در حوزه های دولتی و خصوصی و بخشهای صنعتی و نمایشگاهی و سیستمهای اتوماسیون خانگی، اداری و صنعتی و تجاری در صورت نیاز پس از اخذ مجوزهای لازم» را به موضوع فعالیت های شرکت الحاق کرده بود و حالا هم وقتی نامش را سرچ می کنید با یک شرکت طراحی سوپرمارکت و هایپر مارکت، طراحی فروشگاه آرایشی، بهداشتی، پوشاک، طراحی کافی شاپ و قنادی مواجه می شوید.

خدمات رابردومان را بخوانید؛ طراحی هایپر مارکت و سوپر مارکت و …

رفاقت مهرعلی و علیخانی از رونیز و ریونیز تا فدراسیون فوتبال

اما غلامرضا علیخانی در لیتوانی چه می کرد؟ آیا او هم طبق ادعای فدراسیون مثل متین دیداری و دیگران تماشاگر تیم ملی بوده که با هزینه شخصی خودش به لیتوانی رفته، بلیت خریده و احیانا چون جام جهانی فوتسال «هر کی هر کی» بوده در ردیف مسئولان فدراسیون فوتبال کنار حمیدرضا مهرعلی نایب رییس فدراسیون نشسته است؟

صد البته آشنایی حمیدرضا مهرعلی و غلامرضا علیخانی به همین تورنمنت برنمی گردد. حمید رضا مهرعلی و غلامرضا علیخانی در رونیز میلاد با هم همکار بودند. رونیز میلاد شرکتی است که در زمینه های صنعتی فعالیت دارد و مهرعلی و علیخانی سال ها به اتفاق شخصی به نام محمدی باهر که گفته می شود از بستگان مهرعلی است، در هیات مدیره این شرکت پست و مقام داشتند. این دو سال ۱۳۹۷ به اتفاق هم از رونیز میلاد خارج شدند و حالا در رونیز میلاد پارسیان کیش به عنوان رییس و نایب رییس هیات مدیره فعالیت می کنند. آنها شرکت ریونیز میلاد پارسیان کیش را هم به ثبت رسانده اند که آن جا هم مهرعلی رییس هیات مدیره و علیخانی نایب رییس هیات مدیره است.

غلامرضا علیخانی در این تصویر دقیقا کنار حمیدرضا مهرعلی نشسته است. شخصی که در عکس قبلی کنار مهرعلی بود، کجاست؟ او در این تصویر کنار عزیزی خادم حضور دارد و باورش سخت است که فیفا اجازه داده باشد یک تماشاگر معمولی که با پول خودش به لیتوانی سفر کرده و در حمایت از تیم ملی بلیت خریده و به ورزشگاه رفته، یک نیمه کنار مهرعلی، نایب رییس فدراسیون و نیمه دیگر کنار شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال بنشیند! شهاب عزیزی خادم، عبدالرضا موسوی و متین دیداری کنار این شخص هستند. جای آرش ادیب نیا خالی است!

از کنار هم چیدن اجزای این پازل به پرسش همان خبرگزاری می رسیم که آیا این سفرها توریستی تفریحی است یا بیزینسی و تجاری؟ کلونی دوستان شهاب عزیزی خادم و حمیدرضا مهرعلی در فدراسیون فوتبال تشکیل شده و به نظر می رسد نقدهای متوالی برخی خبرگزاری ها در خصوص تبدیل فدراسیون فوتبال به تجارتخانه چندان هم بی ربط نبوده است.

رسانه طرفداری طی روزهای آینده داستان ورود سیستم کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران را بررسی خواهد کرد. داستانی که از قول و قرار عقد یک قرارداد سنگین تجاری برای واردات VAR خبر می دهد.

رسانه های منتقد شهاب عزیزی خادم به او حمله می کنند که چرا پول هایی که در قالب کمک از سازمان برنامه و بودجه دریافت شد، خرج سفر برخی دوستان به لیتوانی و … شده است اما برخی منابع آگاه می گویند ماجرای سفر در قبال این قراردادهای تجاری با شرکای تجاری فقط یک شوخی است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14105

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها