علاقه خاص نکونام به یک پست خاص؛ هر پنجره یک دفاع راست! | آوای استقلال
0

علاقه خاص نکونام به یک پست خاص؛ هر پنجره یک دفاع راست!

  • کد خبر : 40656
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
علاقه خاص نکونام به یک پست خاص؛ هر پنجره یک دفاع راست!
استقلال بازهم در آستانه جذب یک مدافع راست است و اگر این اتفاق رخ دهد، تعداد بازیکنان خریداری شده در این پست توسط نکونام به عدد 3 می‌رسد.

به گزارش آوای استقلال، تیم فوتبال استقلال تا به اینجای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی ۲ خرید قطعی داشته و محمدحسین اسلامی به همراه میلاد زکی‌پور از ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان به جمع آبی‌پوشان تهرانی منتقل شده‌اند. حال شنیده می‌شود مهدی تیکدری‌نژاد، بازیکن فصل پیش گل‌گهر سیرجان هم تا امضای قرارداد با استقلال فاصله چندانی ندارد و به زودی خبر این انتقال رسمی خواهد شد.

در صورت حضور مهدی تیکدری‌نژاد، او تبدیل به سومین خرید استقلال تحت هدایت جواد نکونام در پست دفاع راست خواهد شد. پیش از بازیکن اسبق تراکتور، شاهد حضور بازیکنانی چون سامان تورانیان و میلاد فخرالدینی بودیم که به ترتیب در تابستان و زمستان قبل به عضویت استقلال درآمدند اما هیچ‌کدام حضور پررنگی نداشتند و نتوانستند زیاد به تیم‌شان کمک کنند.

با توجه به اینکه اخبار خوبی از وضعیت کوین یامگا به گوش نمی‌رسد و ممکن است نتواند حداقل فعلا به استقلال کمک کند، حضور تیکدری‌نژاد، تعداد مدافعین راست استقلال را به عدد ۴ می‌رساند. صالح حردانی، سامان تورانیان و میلاد فخرالدینی در حال حاضر گزینه‌های روی میز جواد نکونام هستند. حردانی (در صورت تمدید قرارداد) گزینه اصلی استقلال در این پست است اما بعید است با اضافه شدن تیکدری‌نژاد، فخرالدینی و تورانیان وضعیت‌شان دچار تغییر نشود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=40656

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها