صدا و سیما عاجز از پخش با کیفیت! | آوای استقلال
1
با وجود درآمد میلیاردی از فوتبال

صدا و سیما عاجز از پخش با کیفیت!

  • کد خبر : 42879
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
صدا و سیما عاجز از پخش با کیفیت!
در حالی که صدا و سیما بیشترین درآمد خود را از فوتبال به دست می آورد و از این درآمد هنگفت چند هزار میلیاردی، سهم باشگاه ها را نمی دهد از پخش یک بازی داخلی با کیفیت هم عاجز است تا با زبان بی زبانی بگوید حاضر نیست بخش اندک و ناچیزی از اینهمه پول و درآمدی که از کنار فوتبال کسب می کند را خرج تجهیزات لازم و آموزش نیروهای خودش کند تا مردم هنگام دیدن یک بازی فوتبال مدام با پخش بی کیفیت و قطع و وصل تصاویر از یک سو و حرفهای بی سر و ته و جانبداری مجریان و گزارشگران بازی از سوی دیگر، اعصابشان بهم نریزد!

به گزارش آوای استقلال، در یک قدمی سازمان عریض و طویل صدا و سیما، در حین یک بازی نود دقیقه ای بارها و بارها تصاویر قطع می شود، تصاویر بی کیفت و غیر قابل تشخیص است و تصویر برداران و کارگردان ها هم که در ضبط لحظات حساس عاجز و ناتوان هستند!
ای کاش باشگاه استقلال صاحب مدیران با کفایت و دلسوزی بود و می توانست تلویزیون باشگاه را راه اندازی کند تا هواداران میلیونی این تیم پر افتخار از صدا و سیما و تصاویر بی کیفیت و‌ گزارش ها و کارشناسی های جانبدارانه اش، راحت می شدند!
البته هیچ بعید نیست عوامل پرسپولیسی در پخش به عمد تصاویر بی کیفیتی ارائه می کردند چرا که این بازی در شبکه مازندران بدون قطعی و با کیفیت بهتری پخش می شد.
نمی دانیم آیا باشگاه استقلال قصد دارد اعتراضی به این خصومت ها و کم کاری ها و کارشکنی ها کند یا نه، اما قطعا اگر صدا و سیما با همین روند پیش بروند مخاطبان بیشتری را از جمع هواداران استقلال از دست می دهد، اگر چه به نظر می رسد این سازمان به دنبال رضایت مخاطبانش نیست و ریزش مخاطب برای آنها کوچکترین اهمیتی ندارد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42879

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها