شکوری: در راس استقلال باید کسانی باشند که شرایط این تیم را درک کنند | آوای استقلال
1

شکوری: در راس استقلال باید کسانی باشند که شرایط این تیم را درک کنند

  • کد خبر : 43708
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷
شکوری: در راس استقلال باید کسانی باشند که شرایط این تیم را درک کنند
پیشکسوت استقلال پس از بازی هوادار و چادرملو گفت:کسانی باید در راس باشگاه استقلال باشند که سرد و گرم و زجر این تیم را چشیده باشند.

به گزارش آوای استقلال، هادی شکوری پیشکسوت استقلال که برای تماشای بازی هوادار و چادرملو به ورزشگاه پاس آمده بود پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت : بازی خوبی بود اومدیم حال و هوای فوتبال به ما دست بدهد و دوستان قدیمی را ببینیم.
وی در خصوص نتایج ضعیف رحمتی در تیم هوادار کفت : این تیم با بودجه بسیار کمی بسته شده چون از نزدیک در جریان هستم و به هرحال نمی‌توان خیلی از این تیم توقع داشت. ان‌شاءالله در ادامه مسابقات بتوانند شرایط بهتری داشته باشند چون تیم تهرانی است و حیف است که اتفاق بدی برای این تیم بیفتد.
پیشکسوت استقلال در خصوص آرشا شکوری اظهار داشت: من در خصوص آرشا صحبت نمیکنم او راه خودش را پیدا کرده و انشالله همه بچه ها عاقبت بخیر شوند.
وی در خصوص بحث مدیریت استقلال ادعان داشت : کسانی باید در راس استقلال باشند که سرد و گرم استقلال و زجر استقلال را چشیده باشند در شادی های استقلال بوده باشند تا بتوانند استقلال را درک کنند. ببینید الان هواداران استقلال ناراحت هستند و باید از پیشکسوتان استقلال استفاده شود و اگر از همین امروز هم این اتفاق بیفتد استقلال می‌تواند به جایگاه اصلی اش بازگردد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=43708

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها