سکوت محض فدراسیون فوتبال در قبال یک گستاخی بی شرمانه! | آوای استقلال
1
فروپاشی اخلاق محصول جدید مدیریت عزیزی خادم؛

سکوت محض فدراسیون فوتبال در قبال یک گستاخی بی شرمانه!

  • کد خبر : 8075
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
سکوت محض فدراسیون فوتبال در قبال یک گستاخی بی شرمانه!
مماشات و سکوت با چنین رفتارهای نامتعارفی قطعا تبعات ناخوشایندی بسیاری خواهد داشت؟ سکوت در قبال این اتفاق سرآغاز یک فروپاشی اخلاقی در جامعه بزرگ فوتبال است!

به گزارش آوای استقلال، شهاب الدین عزیزی خادم بلافاصله پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در تلویزیون حاضر شد و وعده داد بدون هیچ مماشاتی با هرگونه بد اخلاقی و فساد در حوزه فوتبال برخورد خواهم کرد! اما انگار شوی آقای رئیس تنها برای فریب افکارعمومی بود و قابلیت اجرا نداشت در غیر این صورت خیلی زودتر از انکه هواداران فوتبال مطالبه برخورد با بازیکن گستاخ و هنجارشکن تیم پرسپولیس را مطرح کنند این بازیکن اخلاق گریز مواخذه می شد!

اما انگار موضوع اخلاق و رعایت اصول اخلاقی برای شهاب عزیزی خادم و کابینه اش هیچ اهمیتی ندارد! از انتشار فیلم گستاخی بازیکن اخلاق گریز پرسپولیس که به یک هوادار فحاشی ناموسی می کند چند روز می گذرد اما هنوز خبری از فدراسیون به عنوان بالاترین مرجع فوتبالی بابت برخورد با این بازیکن خاطی مخابره نشده است! آیا این اتفاق از نظر آقای عزیزی خادم و همکاران ایشان قابلیت پیگیری ندارد؟!

سکوت بحث برانگیز آقای رئیس و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال برای افکارعمومی قابل هضم نیست، مگر امکان دارد که یک بازیکن چنین رفتار نامتعارفی را مرتکب شود بعد آن وقت فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی فوتبال در قبال آن سکوت اختیار کنند؟ مسوولان فدراسیون فوتبال بر اساس کدام عقلانیتی تا به امروز این بازیکن را به واسطه این رفتار با دستور موقت از حضور در میادین رسمی محروم نکردند؟

مماشات و سکوت با چنین رفتارهای نامتعارفی قطعا تبعات ناخوشایندی بسیاری خواهد داشت؟ سکوت در قبال این اتفاق سرآغاز یک فروپاشی اخلاقی در جامعه بزرگ فوتبال است!

مطالبه اخلاقمداری و رعایت اصول همیشه به عنوان یک اصل از سوی هواداران فوتبال مطرح شده به همین خاطر مدیران فوتبال در بود ورود خود به این حوزه شعارهای پر طمطراق و متنوعی را برای رعایت اخلاقمداری و فرهنگ سازی مطرح کردند اما در عمل چیزی جز بی اخلاقی و بد اخلاقی در این ساز و کار نمی بینیم ، اما در این فقره خاص ماجرا به کلی تفاوت دارد، یک بازیکن بی اخلاق و هنجارشکن لفظ ناشایست و رکیکی را خطاب به هواداران استقلال به کار می برد،با وایرال شدن این فیلم در حد گسترده افکارعمومی منتظر برخورد سخت مدیریت فدراسیون فوتبال می شوند اما انگار مدیریت فوتبال برای اینکه با چالشی جدید رو به رو نشود این موضوع را زیر سیبیلی رد می کند انگار نه انگار که اتفاقی رخ داده است!

با شرایط موجود و ارزیابی فضای متشنج حاکم بر فوتبال به نظر می آید اگر مدیران فوتبال به این پرونده ورود پیدا نکنند باید منتظر یک تراژدی بزرگ اخلاقی در فوتبال ایران باشیم که مقصر و پدیدآورنده این فضا قطعا کسی نیست جز رئیس فدراسیون فوتبال که در این بین روزه سکوت گرفته است و کلامی در نکوهش این رفتار زشت از سوی یک بازیکن ملی پوش سخن نمی گوید و دستور پیگیری ویژه توسط کمیته اخلاق و انضباطی صادر نمی کند.

 

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=8075

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها