سرنوشت: پرسپولیس جنجال و حاشیه! | آوای استقلال
2
پرسپولیس یادآور استیل آذین!

سرنوشت: پرسپولیس جنجال و حاشیه!

  • کد خبر : 24553
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
سرنوشت: پرسپولیس جنجال و حاشیه!
یارگیری این فصل پرسپولیس که گویا به چاه نفت رسیده اند یا گنجی یافته اند که چنین هول و دستپاچه، همه بازیکنان خوب تیم های دیگر را شکار کرده اند و لژیونرهای نیمکت نشین و دیپورتی شان را هم به خاطر مثلا ستاره بودنشان با قیمتی گزاف بازگرداندند، باعث شده هواداران سایر تیمهایی که همواره در کورس قهرمانی قرار دارند را نگران کند!

به گزارش آوای استقلال، با نگاهی به سرنوشت تیم هایی که بی مهابا فقط خرج کرده و بازیکن خریده اند می‌توان به راحتی، به حاشیه رفتن ،جنجال، نیمکت نشینی یاغی ها، اخراج بازیکنان پرمدعا، تعویض مربی و در نهایت هدر رفتن پول های بی زبان مردم توسط پرسپولیس را از هم اکنون دید!
استیل آذین تیم متمول حسین هدایتی را به خاطر دارید‌. لیگ دهم، فصل ۹۰_۸۹ ، یادتان هست چه تیمی بست و چه سر و صدایی به پا کرد. به خاطر دارید با نام استیل آذین کهکشانی از آنها نام برده می‌شد اما با شروع فصل چه اتفاقاتی رخ داد و چگونه همان فصل همراه پاس و پیکان سقوط کرد؟(با یک باخت خانگی شش بر صفر مقابل شهرداری تبریز)
سوشا مکانی، کاظم برجلو، حسن اشجاری، مهدی مهدوی کیا، حسین کعبی، حسین کاظمی،  فریدون زندی، علی کریمی، مهرزاد معدنچی، سیاوش اکبرپور ،محسن خلیلی…بازیکنانی بودند که حسین هدایتی با پول مردم جذب کرد و کلی سر و صدا راه انداخت اما پایان فصل تیمش سقوط کرد تا پول باد آورده اش را باد ببرد!
حالا پرسپولیس همان راه را رفته،در سالی که استقلال تقریبا بدون ستاره و با سلاح غیرت، همت و همدلی به عنوان با ارزش”قهرمانی پاک”دست یافت. پرسپولیس با بازیکنان مدعی اش که قهرمانی های مدل سلطانیفر را هم در کارنامه داشتند، بدون حمایت های غیبی هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و اگر نبود امتیاز های خارج از زمین، پایین جدول برای وزیر سابق سوگواری می کردند، امسال دستپاچه اقدام به هوایی کردن ستاره های سایر تیم ها کرده و با مبالغ کلان موفق به جذب شان شدند تا با هدایت مربی چهل میلیاردی شان قهرمان شوند اما زهی خیال باطل.
دیر نخواهد بود روزی که اولین حاشیه از همین لیست نجومی بیرون بزند، دعوا و اختلاف ها بالا بگیرد و امتیازها از دست برود…
این پرسپولیس رقیبی نیست که فکرتان را مشغولش کنید همانطور که شنبه ها روز نحس و کابوس شبهایشان شده شک نکنید نحسی خرید اینهمه “مثلا”ستاره که با پول من و شما، با پول کارگران و بازنشستگان با پول صندوق کار آفرینی، خریداری شده اند گریبانشان را می‌گیرد و زمینشان می زند !
فکرتان را مشغول این تیم نکنید اگر امداد غیبی نباشید با این فهرست هم جایی میان مدعیان نخواهند داشت با انگیزه تمرین کنید که نان حلال برکتش بسیار و قوت و قدرتش بیشتر است!!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=24553

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها