سردار آزمون زیر ذره بین فنرباحچه | آوای استقلال
2

سردار آزمون زیر ذره بین فنرباحچه

  • کد خبر : 16045
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
سردار آزمون زیر ذره بین فنرباحچه
مهاجم ایرانی مشتری جدیدی پیدا کرده است

به گزارش آوای استقلال،آن طور که به گوش می رسد سردار آزمون، مهاجم گلزن زنیت روسیه، ماه های آخر حضور خود در این کشور را سپری می کند و حالا فنرباحچه ترکیه هم به صف مشتریان او اضافه شده است.

خبرگزاری ملیت ترکیه خبر داده قرارداد سردار آزمون در انتهای فصل با زنیت به پایان می رسد و این بازیکن اقدامی برای تمدید آن صورت نداده است. آزمون از سوی باشگاه های متعدد اروپایی، مدنظر قرار دارد و فنرباحچه که در سوپرلیگ ترکیه، لیگ اروپا و جام حذفی ترکیه حضور دارد هم آزمون را به لیست گزینه های خریدش در خط حمله اضافه کرده است. این خبر از سوی چمپیونات روسیه هم منتشر شده است.

فنر در حال حاضر، مرگیم بریشا و سردار دورسون را در خط حمله خود دارد که هیچ کدام نتوانسته اند انتظارات گلزنی تیم را برآورده کنند. آنها که از ۴ بازی اخیر خود فقط یک امتیاز کسب کرده اند، موسی دمبله از لیون و ودات موریکی از لاتزیو را هم زیر نظر گرفته اند.

فنرباحچه کار آسانی برای انتقال مهاجم ۲۶ ساله به این تیم ندارد، چون برای نهایی شدن انتقال در ژانویه، آنها باید از قبل با زنیت به توافق برسند. با این حال، علی کوچ، رئیس فنر آماده است همه موانع لازم برای انتقال آزمون به استانبول را از پیش رو بردارد.

گفتنی است سردار از سال ۲۰۱۹ در زنیت توپ می زند و طی ۷۶ بازی برای این تیم، ۵۲ گل به ثمر رسانده است و زمزمه های جدایی او در انتهای سال چند ماه است به گوش می رسد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16045

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها