ستاره‌ای که فقط آینده‌دار است | آوای استقلال
2
الماس‌هایی که باید تراش بخورند

ستاره‌ای که فقط آینده‌دار است

  • کد خبر : 16410
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
ستاره‌ای که فقط آینده‌دار است
امیرحسین حسین زاده این روزها به عنوان یکی از جوانان آینده دار در ترکیب استقلال جایی برای خود دست و پا کرده و اعتماد فرهاد مجیدی را به خودش جلب کرده است.

به گزارش آوای استقلال، امیر حسین حسین زاده جوان با استعدادی است که با توجه به سن پایینش آینده خوبی در انتظارش است البته این آینده به هیچ عنوان تضمین شده نیست و این بازیکن نیاز به یک نقطه عطف در کارنامه بازیگری اش دارد تا روی کمبودهایش کار شود.

امیرحسین حسین زاده با استعداد است اما به هیچ عنوان بازیکن کاملی نیست، برخی هواداران ممکن است توقع زیادی از این بازیکن داشته باشند چرا که به نوعی حسین زاده را جانشین بازیکنی مثل مهدی قائدی می دانند اما نه مهدی قائدی و نه حسین زاده در چنین شرایطی نمی تواند در تمام مولفه ها بازیکن کاملی باشد و برای پیدا کردن پست خود و سبک بازی خود نیاز به یک نقطه طلایی دارد. برای مثال چند سال طول کشید تا مهدی قائدی و مربی ای مثل آندره آ استراماچونی در یک نقطه با هم برخورد کنند و این مربی تشخیص بدهد مهدی را باید به دروازه نزدیک تر کند و کنار بازیکنی مثل شیخ دیاباته اعتماد به نفسش را بالا ببرد و به نوعی برند و سبک بازی قائدی را بسازد. شاید اگر این اتفاق در کریر قائدی رخ نمی داد، الان هم قائدی بازیکنی نیمکت نشین در استقلال بود و همه او را با یکسری دریبل های دقیقه آخری که صرفا جنبه نمایشی داشت، به یاد می آوردند و برای استعداد بر باد رفته او افسوس می خوردند.

شما حتی اگر یک تکه الماس را هم در اختیار داشته باشید نیاز به تراش دادن آن دارید، امیر حسین حسین زاده ضرب به توپ خوبی دارد و بازیکنی ریز حرکت است و با ضربه های آرام متوالی به توپ، به خوبی جلو می رود اما مشکل جایی است که باید توپ از حسین زاده به قصد پاس یا شوت جدا شود، حسین زاده قدرت شوت زنی خوبی ندارد و شوت هایش به هیچ عنوان شوت های خطرناکی نیستند و پاس های این بازیکن هم روی خیلی از صحنه ها از ارزش مورد انتظارش پایین تر است. به عبارت دقیق تر او ضربه آخر و نهایی را چه به قصد پاس و چه به شکل شوت، دقیق نمی زند.

این بازیکن جوان فرصت چند ساله ای برای رفع تمامی ایرادهایش دارد اما در این بین ابتدا باید پست و شعاع حرکتی اش از سوی مربی تیم به درستی مشخص شود و تنها صرف این که بازیکن جوان و آینده دار با بازی با توپ خوبی است نباید در ترکیب استقلال قرار بگیرد. این بازیکن نیاز مبرمی به پیشرفت در زمینه شوت زنی، توانایی ارسال زود هنگام و پاس های خط شکن دارد و تمام این قضایا با نظارت سرمربی تیم و انتظاراتش باید حل شود.

بازیکنان با استعداد زیادی در فوتبال ایران حضور داشته اند که هر کدام از استعداد بالایی برخوردار بوده اند اما بعضی از آن ها به دلیل این که در زمان مناسب، در نقطه ای مناسب قرار نگرفته بودند، به هیچ عنوان به اندازه استعدادشان دیده نشدند و کریر پر افتخاری نداشتند. به هر حال حسین زاده این روزها جای یک بازیکن را در لیست استقلال پر کرده است و باشگاه استقلال به نوعی با میدان دادن به این بازیکن به ازای هر اشتباه او متضرر می شود، پس کادر فنی تیم باید با برخوردی درست، شرایطی را به وجود آورد که حداقل فرصت دادن به چنین بازیکنی به آینده استقلال کمک کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16410

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها