روشن: مجیدی بزرگ‌تر از پیشکسوتان استقلال نیست | آوای استقلال
1
استقلال باید مدعی قهرمانی باشد

روشن: مجیدی بزرگ‌تر از پیشکسوتان استقلال نیست

  • کد خبر : 15991
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
روشن: مجیدی بزرگ‌تر از پیشکسوتان استقلال نیست
پیشکسوت استقلال گفت: این تیم باید در حد قهرمانی باشد، چرا که نام بزرگی را یدک می‌کشد؛ همین نام استقلال کافی است تا در کورس قهرمانی قرار داشته باشد.

به گزارش آوای استقلال،بدون شک «حسن روشن» یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است، فوتبالیستی که جوان‌ترین گلزن تاریخ شهرآورد نیز محسوب می‌شود، جوان اول استقلال، چهاردهم خرداد ۵۳ زننده تک گل پیروزی بخش تاج مقابل پرسپولیس بود. حسن روشن در تیم ملی نیز دوران خوبی را سپری کرد و موفق شد در ۴۸ بازی ۱۳ گل نیز برای تیم ملی فوتبال ایران به ثمر برساند. او تنها بازیکنی است که در تمام تورنمنت‌های مهم ورزشی گلزنی کرده است.

روشن گفت: نتایج استقلال خوب است، این تیم تا حالا توانسته ۱۰ امتیاز کسب کند که آمار خوبی محسوب می‌شود، این در شرایطی است که استقلال نسبت به گذشته تغییرات زیادی را در جمع بازیکنان خود داشته است. آبی‌پوشان تهرانی از نظر فنی متوسط هستند و این طبیعی است، به نظر من باید چند هفته دیگر از لیگ برتر پشت سر گذاشته شود تا استقلال بتواند به بهترین شرایط برسد.

مشروح گفت و گوی ایرنا با بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان را در زیر می‌خوانیم:

جای حسن روشن در مراسم پیشکسوتان استقلال خالی بود، دلیل این غیبت چه بود؟

من خارج از تهران به سر می‌برم، شب قبل از مراسم تماس گرفتم و به آنها گفتم نمی‌توانم در این مراسم حاضر شوم.

نظرتان درباره این مراسم چیست؟

اصل کار خیلی خوب است، اینکه پیشکسوتان استقلال دور هم جمع شوند و در حضور مدیرعامل برای اتفاقات خوشایند برنامه‌ریزی کنند، خیلی خوب است؛ اما باید منتظر ماند و دید حرف‌ها و صحبت‌هایی که در جلسه مطرح شد به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر؟

روشن: استقلال باید مدعی باشد/ مجیدی بزرگ‌تر از پیشکسوتان استقلال نیست

شما چطور فکر می‌کنید؟

من فکر نمی‌کنم، یعنی دوست ندارم فکر کنم، بلکه صبر می‌کنم تا ببینم چند ماه دیگر چقدر حرف‌هایی که زده شده، انجام می‌شود. من در تمام این سال‌ها همین طور بوده‌ام و با هیچ کسی شوخی ندارم، شاید با برخی از مدیران استقلال رفاقت زیادی داشتم اما بیشترین انتقادات را از آنها انجام دادم، الان هم اگر کار خوبی ببینم از آن تعریف و تمجید می‌کنم  و اگر کار بدی باشد بدون تعارف انتقاد می‌کنم.

فرهاد مجیدی در این نشست حاضر نشد. نظرتان در این باره چیست؟

این یک اتفاق منفی بود، من از فرهاد مجیدی بابت این رفتار انتقاد می‌کنم، نه تنها فرهاد مجیدی بلکه تمام بازیکنان و کادر فنی استقلال باید در این مراسم حاضر می‌شدند. اگر بگویند تیم تمرین داشت، خسته بود شاید قابل قبول باشد اما حضور نداشتن مربیان استقلال قابل پذیرش نیست. هیچ کاری مهمتر از حضور فرهاد مجیدی در نشست پیکشسوتان نبود، اینهایی که در مراسم شرکت کردند بخش اعظمی از تاریخ باشگاه استقلال را رقم می‌زنند. من نمی‌دانم چرا فرهاد این رفتار را انجام داد، به طور حتم الان پیشکسوتان استقلال ناراحت هستند و با خود فکر می‌کنند منظور او این بود که من از همه آنها بزرگ‌تر هستم و نباید به مراسم می‌رفتم. حداقل او باید بابت این غیبت عذرخواهی می‌کرد، در تمام دنیا وقتی چنین مراسمی برگزار می‌شود، تمام مربیان و بازیکنان حاضر می‌شوند و به پیشکسوتان خوشامد می‌گویند. این یک نمره منفی برای فرهاد مجیدی بود که پیشکسوت‌ها را آزرده‌خاطر کرد.

مثل اینکه همزمانی ساعت تمرین را بهانه کرده‌اند.

این‌ها بهانه است، سرمربی استقلال به راحتی می توانست با تغییر زمان تمرین کاری کند که در مراسم تجلیل از کسانی که سال‌ها برای این باشگاه زحمت کشیده‌اند حضور پیدا کند.

انتظار شما از مدیرعامل و هیات مدیره استقلال چیست؟

اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال باید باشگاه را اداره کنند، نه اینکه فقط دنبال تیم فوتبال باشند، همه افرادی که تا کنون آمدند به دنبال این بودند استقلال اول، دوم شود و یا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد، اما ما می‌خواهیم باشگاهی که هفت دهه قدمت دارد بازسازی شود. یک باشگاه بزرگ باید داشته باشیم که همه موارد آن اصولی باشد.

روشن: استقلال باید مدعی باشد/ مجیدی بزرگ‌تر از پیشکسوتان استقلال نیست

امکان‌پذیر است؟

چرا که نه؛ باید همه چی درست باشد، اگر آجورلو در هر بخش از افراد متخصص و آگاه استفاده کند به طور حتم شرایط بهتر خواهد شد، همیشه وقتی مدیران جدید استقلال انتخاب می‌شوند نه من بلکه تمام پیشکسوتان و هواداران آرزو می‌کنیم شرایط این تیم درست شود اما در ۱۵ سال اخیر چنین اتفاقی رخ نداده و امیدواریم در این مقطع زمانی، مدیران به پرافتخارترین تیم ایران کمک کنند.

نظرتان درباره نتایج استقلال چیست؟

نتایج استقلال خوب است، این تیم تا حالا توانسته ۱۰ امتیاز کسب کند که آمار خوبی محسوب می‌شود. این در شرایطی است که استقلال نسبت به گذشته تغییرات زیادی را در جمع بازیکنان خود داشته است. آبی‌پوشان تهرانی از نظر فنی متوسط هستند و این طبیعی است، به نظر من باید چند هفته دیگر از لیگ برتر پشت سر گذاشته شود تا استقلال بتواند به بهترین شرایط برسد.

این استقلال توانایی قهرمان شدن در لیگ برتر را دارد؟

استقلال باید در حد قهرمانی باشد، این تیم نام استقلال را یدک می‌کشد و همین نام استقلال کافی است تا در کورس قهرمانی قرار داشته باشد. الان خیلی زود است که بخواهیم از شانس‌های قهرمانی صحبت کنیم اما به طور حتم استقلال، پرسپولیس و سپاهان تیم‌هایی هستند که نسبت به سایر رقبا شانس‌ بیشتری برای قهرمانی دارند.

روشن: استقلال باید مدعی باشد/ مجیدی بزرگ‌تر از پیشکسوتان استقلال نیست

فرهاد مجیدی توانایی قهرمان کردن استقلال را دارد؟

مجیدی مربی بدی نیست، جوان است و پر انگیزه و باید در این فصل توانایی‌هایش را نشان دهد، او به خوبی می‌داند هواداران انتظارات فراوانی از وی دارند، من امیدوارم مجیدی بر روی نیمکت استقلال به موفقیت رسیده و برای استقلال افتخارآفرینی کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15991

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها