رضا حسن زاده:مجیدی حرفش را بزند؛ ما پشت او ایستاده‌ایم!/ از این همه تناقض تعجب می‌کنم | آوای استقلال
3

رضا حسن زاده:مجیدی حرفش را بزند؛ ما پشت او ایستاده‌ایم!/ از این همه تناقض تعجب می‌کنم

  • کد خبر : 11966
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
رضا حسن زاده:مجیدی حرفش را بزند؛ ما پشت او ایستاده‌ایم!/ از این همه تناقض تعجب می‌کنم
رضا حسن زاده گفت: از فرهاد می‌خواهم حرفش را بزند چرا که ما پشت او ایستاده‌ایم. این حمایت به خاطر مجیدی نیست بلکه به خاطر استقلال است و وظیفه خود می‌دانیم از سرمربی تیم حمایت کنیم.

به گزارش آوای استقلال،رضا حسن زاده کاپیتان ملی پوش سابق استقلال با اظهار نارضایتی از شرایط استقلال پیش از دیدار با الهلال عربستان گفت: دیگر چه اتفاقی بود باید رخ بدهد تا بفهمیم استقلال در شرایط غیر نرمالی راهی امارات شده است.

شرایط استقلال قبل از دیدار با الهلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

دیگر باید چه اتفاقی رخ دهد تا متوجه شویم شرایط استقلال در آستانه دیدار با الهلال نرمال نیست! دیدار با الهلال شوخی نیست. ما با یک تیم درجه دو یا سه آسیا بازی نداریم با الهلالی بازی داریم که با ثروت‌ انبوهش بهترین بازیکنان مورد نیاز خود را خریداری کرده و ما اینجا درگیر مشکلات پایان ناپذیر خود هستیم. مجیدی روی حرف مددی مبنی‌ بر جذب بازیکنان مورد نظر و واریز پول به حساب بازیکنان قبل از سفر به امارات حساب کرده بود. شارژ مالی بازیکنان می‌توانست باعث ایجاد انگیزه و تمرکز هر چه تمام تر بازیکنان باشد اما متاسفانه مدیریت از این مسئله به سادگی عبور کرد. ما شنیده بودیم مددی با فرهاد همراه است و خوشحال شدیم از اینکه بالاخره کادر فنی و مدیریت مشکلات و سوء تفاهماتشان حل شده است. از این همه تناقض تعجب می‌کنم. از فرهاد می‌خواهم حرفش را بزند چرا که ما پشت او ایستاده‌ایم. این حمایت و پشت سر او ایستادن نه به خاطر مجیدی بلکه به خاطر استقلال است و وظیفه خود می‌دانیم از سرمربی تیم حمایت کنیم. این همه نابسامانی در قراردادها و مسایل مالی نشان می‌دهد استقلال مشکل مدیریتی دارد نه سرمربی! راستی هنوز هم مددی مدیرعامل است؟!

فعلاً که هست اما صحبت از آمدن خطیر، سعادتمند و آجورلو نیز شنیده می‌شود. نظرتان در خصوص کاندیداهای احتمالی چیست؟

سعادتمند که پیشتر بوده و خطیر هم که تکلیفش معلوم است چرا که تحصیلات مرتبط با فوتبال دارد. سردار آجرلو نیز کارنامه موفقی همراه با پاس داشته است. بهتر است هرچه زودتر تکلیف مدیرعامل آینده باشگاه مشخص شود تا همه از این شرایط بلاتکلیفی خارج شویم.

حضور گابریل روی نیمکت استقلال مقابل الهلال تا چه میزان تاثیرگذار است؟

بی شک همه منتظریم کیفیت کار گابریل پین را ببینیم. با توجه به آنچه که فرهاد مجیدی از او گفته باید ببینیم حضور او تا چه میزان تاثیرگذار خواهد بود. امیدوارم در استقلال بتواند دانش روز فوتبالش را بهترین شکل به تیم تزریق کند و در همین دیدار ابتدایی مقابل الهلال تاثیرات حضور و تفکرش را شاهد باشیم.

بازی تیم ملی مقابل عراق چطور بود؟

واقعاً از بازی ملی پوشان لذت بردم. یک بازی بسیار جذاب و جانانه و البته با حساب و کتاب که با گل زودهنگام علیرضا جهانبخش مسیر پیروزی فراهم شد. کار در عمق و استفاده صحیح از فضاها نشان می‌داد بازیکنان کارهای تمرین شده را به بهترین شکل اجرا کردند. البته ایران باید حرف اول آسیا را بزند چرا که از حضور بهترین بازیکنان در تیم ملی بهره مند هستیم و قطعاً با هدایت صحیح کادر فنی روزهای خوبی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود.

ملی پوشان استقلال با کمترین تاثیر در بازی با عراق به اردوی استقلال پیوستند. نظرتان چیست؟

پوشیدن پیراهن تیم ملی خود به تنهایی افتخار بزرگی است اما به نظرم از اینکه از حضور این بازیکنان در بازی با عراق استفاده نشد شاید بهتر هم شده باشد چرا که شما فکر کنید در این شرایط سخت استقلال اگر بازیکن تیم ملی این تیم نیز دچار مصدومیت می‌شد آن وقت مشکلی بر مشکلات آبی‌پوشان افزوده می‌شد. الان هم فکر می‌کنم ملی‌پوشان با روحیه‌ای بهتری به اردوی استقلال پیوستند و انشالله که در بازی مقابل الهلال مثمرثمر واقع شوند. امیدوارم در پایان استقلال بتواند با پشت سر گذشتن حریف عربستانی، گام به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=11966

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها