دفاع بختیاری‌زاده از نمایش آبی‌ها؛ همه امروز دیدند ما نمایش بدی نداشتیم | آوای استقلال
2

دفاع بختیاری‌زاده از نمایش آبی‌ها؛ همه امروز دیدند ما نمایش بدی نداشتیم

  • کد خبر : 43625
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰
دفاع بختیاری‌زاده از نمایش آبی‌ها؛ همه امروز دیدند ما نمایش بدی نداشتیم
سرمربی موقت استقلال بعد از شکست آبی‌پوشان برابر النصر از عملکرد بازیکنان تیمش برابر حریف عربستانی ابراز رضایت کرد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال بعد از کسب پیروزی ۳گله مقابل الغرافه قطر در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، کار خود در هفته دوم را با پذیرش شکستی ۲گله مقابل السد در قطر به پایان برد. آبی‌ها بعد از کسب یک برد و پذیرش یک شکست، امشب در سومین بازی آسیایی خود به مصاف النصر عربستان رفتند که شاگردان سهراب بختیاری‌زاده با وجود تساوی در نیمه نخست، در واپسین دقایق بازی، دروازه‌شان را فرو ریخته دیدند تا با شکستی یک‌گله کار خود را برابر حریف پرستاره عربستانی به پایان ببرند.

سهراب بختیاری‌زاده که امشب برای آخرین‌بار در نقش سرمربی موقت روی نیمکت استقلال حضور یافت و از دیدار بعدی برابر خیبر خرم‌آباد قرار است پیتسو موسیمانه هدایت آبی‌ها را برعهده داشته باشد، بعد از اتمام جدال با النصر عربستان در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آن‌ها درباره نبرد با حریف پرستاره عربستانی پاسخ داد. بختیاری‌زاده در صحبت‌های خود نسبت به شرایط جدال امشب، واکنش جالب‌توجهی داشت و از عملکرد فنی شاگردان‌اش ابراز رضایت کرد.

به دنبال ضربه زدن به آن‌ها در ضد حملات بودیم
بختیاری‌زاده با اشاره به شرایط جدال با النصر عربستان گفت: «به اعتقاد من بازی بسیار خوبی از لحاظ فنی را امروز شاهد بودیم. هر دو تیم با دو برنامه متفاوت بازی را شروع کردند. هر دو تیم به دنبال گل زدن بودند. ما قدری در این دیدار نسبت به حریف عقب‌تر بازی می‌کردیم. می‌دانستیم آن‌ها در خط حمله بازیکنان خلاق و با تجربه‌ای دارند. در نظر داشتیم فضاهای موجود را ببندیم تا آن‌ها در رسیدن به هدف ناکام بمانند. از طرفی به دنبال ضربه زدن به آن‌ها در ضد حملات بودیم».

در فرآیند کارهای دفاعی خوب رفتار کردیم
سرمربی موقت آبی‌پوشان درباره عملکرد تیمش در فاز دفاعی توضیح داد: «ما در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشتیم، به جز صحنه‌ای که دفاع ما تمرکز خود را از دست داد و منجر به گلزنی تیم حریف شد، ما در فرآیند کارهای دفاعی خوب رفتار کردیم و نمایش قانع کننده‌ای به اجرا گذاشتیم. استقلال در جریان این بازی در ضد حمله‌ها موقعیت‌های مناسبی برای باز کردن دروازه النصر داشت اما دقت کافی را به خرج ندادیم و این موقعیت‌ها از دست رفت. حتی بعد از گل، موقعیت جبران گل خورده را داشتیم اما به خوبی از آن استفاده نکردیم».

اگر ما از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده می‌کردیم، نمی‌باختیم
سهراب بختیاری‌زاده در واکنش به سوالی درباره چهره دفاعی استقلال در مسابقه امشب، گفت: «انتخاب استراتژی ما در این بازی به نسبت ابزاری که در اختیار داشتیم به این شکل بود. این موضوع ربطی به بازی خانگی یا خارج از خانه ندارد. ما اعتقاد داشتیم با این نوع بازی می‌توانیم فضای لازم را از ستاره‌های النصر نظیر رونالدو و مانه بگیریم و بتوانیم از طریق ضد حمله به آن‌ها آسیب بزنیم. اگر ما از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده می‌کردیم، در پایان بازی نتیجه را به حریف واگذار نمی‌کردیم».

یک فوتبال منطقی و زیبا را به اجرا در آوردیم اما …
بختیاری‌زاده با اشاره به عدم میزبانی استقلال در مسابقه امشب گفت: «اگر در خانه بازی می‌کردیم، از شرایط میزبانی استفاده بهتری می‌بردیم، اما شرایط به این ترتیب رقم خورد که ما در کشور امارات بازی کنیم و مهم این بود که به عنوان یک تیم حرفه‌ای خودمان را برای هر شرایط آماده کنیم، که خوشبختانه این اتفاق رقم خورد و عملکرد خوبی در این بازی از خود نشان دادیم، همه امروز دیدند ما نمایش بدی نداشتیم، دو تیم با دو شکل متفاوت به میدان آمدند، بدون حاشیه و رفتار غیر حرفه‌ای؛ یک فوتبال منطقی و زیبا را به اجرا در آوردیم که در نهایت بازی به سود ما تمام نشد».

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=43625

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها