حسن‌زاده:به فرهاد و بازیکنان استقلال حق می‌دهم ناراضی باشند | آوای استقلال
4

حسن‌زاده:به فرهاد و بازیکنان استقلال حق می‌دهم ناراضی باشند

  • کد خبر : 6813
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
حسن‌زاده:به فرهاد و بازیکنان استقلال حق می‌دهم ناراضی باشند
فوتبال ما جناحی و سیاسی شده است. اینکه طرف برای رأی گرفتن به هر دری می‌زند که چند رأی بیشتر کسب کند. فوتبال ما در حال رسیدن به زمین خاکی و بیراهه است. که البته زمین خاکی هم بهتر است و فوتبال ما در حال ورود به زمینی از سنگلاخ است.
به گزارش آوای استقلال، رضا حسن‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون وضعیت این تیم صحبت‌های تازه‌ای را به زبان آورده است. حسن‌زاده می‌گوید: «یک مدیر با درایت می‌تواند تیم را بالا ببرد و یک مدیر غیرحرفه‌ای می‌تواند تیم را زمین بزند. زمانی که یک فرد تجربیات مدیریتی داشته باشد، اجازه نمی‌دهد تیم در این شرایط قرار بگیرد که در کار مربی دخالت کنند و مانع از انجام امور شوند. اینکه دریافتی بازیکنان هنوز به ۵۰ درصد نرسیده، قانوناً هم تیم استقلال آسیب می‌بیند و هم سرمربی تیم چون کیفیت تمرینات که اصلی‌ترین آن انگیزه است، پایین آمده و باعث می‌شود درون زمین نیز تیم کیفیتی نداشته باشد.»
حسن‌زاده عمل به تعهدات مالی را بسیار مهم می‌داند: «تزریق شدن بحث مالی به بازیکنان، کیفیت کار را بالا می‌برد. بالاخره مدیریتی که همه قبولش داشته باشند و از تجربه کافی برخوردار باشد، می‌تواند مناسب باشد. اکنون در بازی جام حذفی استقلال باید به مصاف پرسپولیس برود. من با خودم گفتم کاش می‌شد این بازی پس از انتخابات ریاست جمهوری و مشخص شدن کابینه برگزار شود. دوست داشتم این دربی در زمان ریاست جمهوری بعدی برگزار شود.»
مدافع سابق استقلال معتقد است که فوتبال جناحی و سیاسی شده است: «فوتبال ما جناحی و سیاسی شده است. اینکه طرف برای رأی گرفتن به هر دری می‌زند که چند رأی بیشتر کسب کند. فوتبال ما در حال رسیدن به زمین خاکی و بیراهه است. که البته زمین خاکی هم بهتر است و فوتبال ما در حال ورود به زمینی از سنگلاخ است. فوتبال ایران کیفیت بالا و هواداران بسیار خوبی دارد. به حدی مسائل را به وجود آورده‌اند، که طرفداران مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند و حتی بحث آن به تیم ملی نیز کشیده شده است در حالی‌که قبلاً اینگونه نبود. هیچ کار فرهنگی در فوتبال ما انجام نمی‌شود.»
حسن‌زاده تا حدی حق را به مجیدی می‌‌دهد: «من به فرهاد مجیدی حق می‌دهم که نگران خودش و تیم باشد چون هواداران از او انتظار دارند که یکسری کارها را انجام دهد و تیم خوب و سرحالی را راهی مسابقات کند. چه در داخل ایران و چه در آسیا ولی این شکلی نمی‌شود چون زمانی که هیأت مدیره بخواهد روی یکسری مسائل دست بگذارد ولی یک مقام بالادستی آن را وتو کند و بگوید باید حرف، حرف من باشد، از دست آنها نیز کاری بر نمی‌آید.»
لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=6813

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها