جولان افراد کوتوله روی آنتن صداوسیما! | آوای استقلال
2

جولان افراد کوتوله روی آنتن صداوسیما!

  • کد خبر : 14476
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
جولان افراد کوتوله روی آنتن صداوسیما!
دو تیم پر طرفدار با کوهی از مشکلات. به جرأت می‌توان گفت که سازمان صداوسیما از مسببان اصلی وضعیت اسفناک فوتبال و به خصوص استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش آوای استقلال،دو تیم پر طرفدار با کوهی از مشکلات. به جرأت می‌توان گفت که سازمان صداوسیما از مسببان اصلی وضعیت اسفناک فوتبال و به خصوص استقلال و پرسپولیس است. هرچه وزارت ورزش در قبال فوتبال قصور داشته، صداوسیما هم به تبع آن نقش پررنگی را ایفا کرده است؛ موضوع اول عدم پرداخت «حق پخش» است که علیرغم پیام‌های بازرگانی گسترده هنگام پخش فوتبال و درآمدهای نجومی از آن، ریالی به فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها پرداخت نشده است. گفتنی است حق پخش یکی از اصلی‌ترین راه‌های درآمدزایی در فوتبال جهان است که به عنوان مثال تیم‌هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا بر سر کم شدن مبلغ آن از سوی شبکه‌های تلویزیونی، از ورود دوربین به استادیوم جلوگیری می‌کنند.

معضل دیگر اما موج‌سواری مجریان تازه به دوران رسیده صداوسیما روی مشکلات استقلال و پرسپولیس است که حواشی را دو چندان می‌کند. طی چند وقت اخیر بارها و در شبکه‌های مختلف شاهد بودیم که مجریان غیر مرتبط به ورزش و فوتبال به جهت پخش شدن اسم و اظهاراتشان در فضای مجازی، اقدام به کری‌خوانی افراطی و یاوه‌گویی درمورد استقلال و پرسپولیس کرده‌اند که تنها باعث متشنج‌تر شدن فضای حاکم بر فوتبال و ناراحتی مدیران و مربیان استقلال و پرسپولیس شده است. با این وجود صداوسیما از دو جبهه در حال ضربه زدن به فوتبال است که می‌طلبد با بازنگری در سیاست‌های پوسیده این سازمان، کمتر شاهد ضرر خوردن به بیت‌المال و دو باشگاه پر طرفدار پایتخت باشیم.
در آخر ذکر این نکته ضروری است که ساختار ورزش و فوتبال کشور علی‌الخصوص دو تیم استقلال و پرسپولیس به شدت جای نقد، بررسی و اصلاح دارد ولی این مهم باید توسط متخصصان و دلسوزان حوزه ورزش انجام شود نه سودجویان عرصه تصویر.
لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14476

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها