جانشین یامگا از سیرجان می‌آید؛ تیکدری‌نژاد در یک‌قدمی استقلال | آوای استقلال
3

جانشین یامگا از سیرجان می‌آید؛ تیکدری‌نژاد در یک‌قدمی استقلال

  • کد خبر : 40626
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
جانشین یامگا از سیرجان می‌آید؛ تیکدری‌نژاد در یک‌قدمی استقلال
باشگاه استقلال مذاکرات خود برای جذب مهدی تیکدری‌نژاد را آغاز کرده است.

به گزارش آوای استقلال، باشگاه استقلال پس از امضای قرارداد با محمدحسین اسلامی و میلاد زکی‌پور، حالا به‌دنبال جذب دیگر نفرات لیست جواد نکونام است. مدیران استقلال امروز (شنبه) مذاکرات‌شان با مهدی تیکدری‌نژاد را آغاز کرده‌اند و امیدوارند با جذب این بازیکن جای خالی کوین یامگا را پر کنند. تیکدری‌نژاد امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و در صورت رسیدن به توافق نهایی قرارداد خود را به‌زودی امضا خواهد کرد.

جدایی از گل‌گهر پس از ۳ فصل
مهدی تیکدری‌نژاد در شرایطی این روزها با استقلال وارد مذاکره شده که در نقل‌وانتقالات زمستانی هم بحث حضورش در این تیم مطرح شده بود ولی مخالفت باشگاه گل‌گهر باعث شد نتواند به جمع آبی‌ها اضافه شود. این مدافع ۲۷ ساله در حال حاضر بازیکن آزاد است و مشکلی برای حضور در استقلال ندارد. تیکدری‌نژاد پس از جدی‌شدن بحث جدایی دانیال اسماعیلی‌فر از پرسپولیس، پیشنهادی هم از این تیم دریافت کرده بود ولی به نظر می‌رسد باشگاه استقلال در جذب او جدی‌تر است و همین موضوع باعث شده مذاکراتش با آبی‌ها پیشرفت بهتری داشته باشد.

تیکدری‌نژاد فصل گذشته برخلاف ۲ فصل ابتدایی حضورش در گل‌گهر شرایط مطلوبی نداشت و طی ۲۲ بازی در لیگ برتر و جام حذفی تنها یک پاس گل برای همبازیان خود ارسال کرد. او در مقطعی از فصل مصدوم شد و در بازگشت از مصدومیت هم نتوانست کیفیت سابق را ارائه دهد. با این حال این مدافع مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته و در صورت توافق با استقلال آبی‌پوش خواهد شد.

هر بازیکنی آرزوی بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد
مهدی تیکدری‌نژاد پس از برگزاری جلسه با مدیران باشگاه استقلال گفت: «امروز جلسه‌ای را با مدیران باشگاه استقلال برگزار کردم اما هنوز قرارداد نبستم و طی یکی، دو روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد. در سال‌های اخیر همیشه بحث حضور در استقلال مطرح بود و امروز هم به توافقات خوبی با مدیران باشگاه استقلال دست یافتم. استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ در ایران محسوب می‌شوند و هر بازیکنی آرزوی حضور در این دو باشگاه را دارد».

او در ادامه گفت: «اگر قسمت شود که به تیم استقلال بپیوندم با هدف‌های شخصی برای این تیم بازی خواهم کرد و هر خیری که باشد برای من و باشگاه استقلال رقم بخورد. از همین جا این قول را به هواداران استقلال می‌دهم که با نهایت توانم برای این تیم بازی کنم. پیش از مذاکره با باشگاه استقلال با خانواده و پیشکسوتان این تیم مشورت کردم و آن‌ها خیلی به من کمک کردند و امیدوارم بتوانم قراردادم را با استقلال امضا کنم و به اهدافی که دارم دست‌یابم».

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=40626

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها