تکمیل فصل کابوس‌وار مهرداد؛ ستاره شماره ۷ آبی‌ها دوباره خانه‌نشین شد! | آوای استقلال
0

تکمیل فصل کابوس‌وار مهرداد؛ ستاره شماره ۷ آبی‌ها دوباره خانه‌نشین شد!

  • کد خبر : 43638
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
تکمیل فصل کابوس‌وار مهرداد؛ ستاره شماره ۷ آبی‌ها دوباره خانه‌نشین شد!
بررسی‌های تکمیلی انجام‌شده روی پای چپ مهرداد محمدی نشان می‌دهد که ستاره شماره 7 استقلال از ناحیه درشت نی ساق پایِ خود دچار آسیب‌دیدگی جدی شده است.

به گزارش آوای استقلال، استقلال شب گذشته در حالی رودرروی النصر عربستان قرار گرفت که سهراب بختیاری‌زاده مُدل بازی تیمش را با توجه به قدرت حریف، تغییر داد و به سراغ استفاده از تک‌مهاجم سرعتی در ترکیب تیمش رفت و در شب نیمکت‌نشینی گوستاوو بلانکو، مهرداد محمدی امید اول گلزنی آبی‌ها بود. با این وجود، تغییر تاکتیکی انجام‌شده از سوی بختیاری‌زاده خیلی زود به بن‌بست رسید؛ چرا که عمر حضور محمدی در ترکیب استقلال برابر النصر به ۱۰ دقیقه هم نرسید و خیلی زود ستاره شماره ۷ آبی‌ها دچار آسیب‌دیدگی شد.

مهرداد محمدی روی اولین موقعیتی که در مسابقه شب گذشته به‌دست آورد با آیمریک لاپورت، مدافع باتجربه النصر برخورد جدی داشت و این برخورد منجر به مصدومیت شدید محمدی و تعویض اجباری او شد؛ به‌طوری‌که علیرضا کوشکی در نقش جانشین محمدی در دقیقه ۷ وارد ترکیب آبی‌پوشان شد. بعد از خروج مهرداد محمدی از زمین مسابقه، چهره او نشان می‌داد که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده و حالا پیگیری‌های بیشتر حکایت از مصدومیت شدید ستاره شماره ۷ استقلال دارد.

مهرداد و دوری ۳ ماهه از مستطیل سبز!
محمدی در حالی نتوانست به کارش برابر النصر عربستان ادامه بدهد که بعد از اقدامات پزشکی انجام‌شده، مشخص شد که ستاره شماره ۷ آبی‌ها از ناحیه درشت نی ساق پای چپ دچار شکستگی شده است. البته برای بررسی تکمیلی، قرار است محمدی همراه کاروان استقلال به تهران بازگردد اما ارزیابی اولیه پزشکان با توجه به شرایط پایِ مهرداد محمدی، دوری ۳ ماهه ستاره سرعتی و خوش‌تکنیک آبی‌ها از میادین است که این مسئله بدان معناست که نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر برای محمدی به نقطه پایان خود رسیده و حتی احتمال عدم حضور ستاره آبی‌ها در ترکیب استقلال تا پایان مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا دور از ذهن نیست.

از محرومیت سنگین تا مصدومیت شدید
ستاره شماره ۷ استقلال در شرایطی با مصدومیت شدید مواجه شده و احتمالاً تا بهمن‌ماه نمی‌تواند برای تیمش در مستطیل سبز به میدان برود که فصل گذشته او عنوان برترین گلزن آبی‌ها را به‌دست آورد. با این وجود، در ابتدای فصل جدید، به دلیل حکم صادره از سوی کمیته انضباطی، محرومیتی ۶ جلسه‌ای دامان‌گیر مهرداد شد که البته در ادامه با پیگیری‌های حقوقی انجام‌شده، نیمی از محرومیت محمدی بخشیده شد. ستاره شماره ۷ آبی‌ها که در این بین، به‌واسطه مشکلات قراردادی‌اش، یک بازی خارج از لیست استقلال هم بود، سرانجام در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، اولین بازی‌اش برای آبی‌ها را در فصل جدید انجام داد که توانست برابر الغرافه در نقش گل‌ساز بدرخشد.

مهرداد محمدی بعد از مصاف با حریف قطری، مقابل نساجی و پرسپولیس به دلیل محرومیت سکونشین بود و بعد از آنکه نیمی از حکم ۶ جلسه محرومیت‌اش بخشیده شد، او در اولین بازی‌اش در لیگ بیست‌وچهارم مقابل هوادار به میدان رفت که توانست گل بزند اما حالا مصدومیت به‌وجود آمده باعث شده تا خیلی زود، محمدی دوباره از میادین دور شود؛ آن‌هم در حالی‌که در ۱۰ بازی این فصل استقلال (در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا)، مهرداد محمدی فقط در ۵ مسابقه فرصت بازی به‌دست آورده است!

دلداری رامین به مهرداد
پزشکان باشگاه استقلال فعلاً سیاست سکوت را در پیش گرفته‌اند و شفاف‌سازی رسمی درباره مصدومیت مهرداد محمدی از سوی باشگاه به صورت رسمی انجام نشده اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که خبر مصدومیت شدید او و دوری ۳ ماهه‌اش از میادین صحت دارد. در این بین، رامین رضاییان، مدافع باتجربه استقلال با انتشار پیامی در فضای مجازی، به محمدی دل‌گرمی داد و نه‌تنها برای همبازی خود آرزوی سلامتی کرد، بلکه تلویحاً خبرهای منتشره درباره مصدومیت مهرداد محمدی و دوری نسبتاً طولانی‌اش از میادین را تایید کرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=43638

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها