تا پای جان در رکاب استقلال می‌جنگیم | آوای استقلال
0
در مهمترین بازی فصل تیم محبوبمان را تنها نمی‌گذاریم

تا پای جان در رکاب استقلال می‌جنگیم

  • کد خبر : 42993
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
تا پای جان در رکاب استقلال می‌جنگیم
عملکرد جواد نکونام در استقلال هر چقدر هم ضعیف و غیر قابل دفاع باشد اما نباید آن را دستاویزی برای دشمنی و عداوت با کل مجموعه استقلال قرار دهیم و به جای حمایت از تیم محبوبمان در مهمترین بازی فصل، برای تیمی که نتایجش مستقیما زندگی روزمره میلیونها نفر را تحت الشعاع قرار می‌دهد، آرزوی شکست کنیم به این بهانه که شکست استقلال در دربی به برکناری نکونام منجر می شود!

این رویکرد و این تفکر سمی شاید بدترین حالت ممکن در فضای هواداری از استقلال باشد و حتی خطرناک تر از شخص پرستی به نظر می‌رسد.
دربی پایتخت از دیرباز تا کنون برای همه ما استقلالی ها یک بازی حیثیتی بوده و تا ابد این حساسیت نسل به نسل می‌چرخد و ذره ای از اهمیت آن کاسته نخواهد شد و بدترین اتفاق ممکن در این بازی حساس برای هواداران استقلال می‌تواند ناکامی تیم محبوبشان در برابر رقیبی باشد که همه ما می‌دانیم مورد حمایت کامل تشکیلات دولتی و همچنین تمام ارکان فدراسیون فوتبال است.
در چنین شرایطی عقل سلیم حکم می‌کند که در مقابل حریف سنتی و دیرینه استقلال مثل یک ارتش فدایی تا پای جان در رکاب استقلال بجنگیم.
برای ما که عمرمان در حمایت از استقلال گذشته و سرد و گرم روزگار را چشیده ایم هیچ فرقی نمی‌کند که در بازی حساس و حیثیتی دربی پایتخت چه کسی سکاندار نیمکت تیم محبوبمان باشد.
روزی روزگار منصورخان پورحیدری و ناصرخان حجازی سرمربی استقلال بودند و در برهه ای فرهاد مجیدی و سایر مربیانی که ذکر نام همه آنها از حوصله این مطلب خارج است. اما قصد این مطلب دعوت هواداران به اتحاد و همبستگی و همدلی در آستانه مهمترین بازی فصل است و در این روزهای نفس‌گیر که انتقادات بسیاری به جواد نکونام و سبک بازی او و همچنین نتایج غیر قابل قبول استقلال با او مطرح است وظیفه و رسالت ما ایجاب می‌کند که در بازی حساس چهارشنبه بدون توجه به حاشیه ها فقط حامی استقلال باشیم و به جز حمایت خالص و دلی از تیم محبوبمان به هیچ موضوع انحرافی و غیر مرتبط با دربی حتی فکر هم نکنیم.
مسلما آنچه در تاریخ به ثبت خواهد رسید نتیجه دربی است و این نتیجه هر چه باشد در تاریخچه تقابل دو تیم ثبت خواهد شد و هیچکس در آینده نخواهد پرسید که استقلال با جواد نکونام برنده شد یا باخت اما آنچه از یادها نمی‌رود و تا مدتها ذهن هواداران استقلال را به خود مشغول می‌کند فقط نتیجه دربی است و لاغیر!
بنابراین فارغ از همه انتقادات و گلایه ها و مشکلاتی که وجود دارد صلاح و مصلحت هواداران عزیز استقلال در این است که بدون توجه به حواشی حامی تیم محبوب خود باشند و پرداختن به مسائلی از جمله نقد عملکرد سرمربی و یا لزوم جذب مربی جدید را به بعد از دربی موکول کنند.
اکنون آنچه در اولویت قرار دارد حمایت از استقلال و کسب بهترین نتیجه ممکن در دربی حیثیتی پایتخت است و این مهم با حمایت و پشتیبانی همه جانبه هواداران استقلال دور از دسترس نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42993

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها