بهترین فرم یک بازیکن در آسیا؛ آمادگی شگفت انگیز رضاییان | آوای استقلال
0

بهترین فرم یک بازیکن در آسیا؛ آمادگی شگفت انگیز رضاییان

  • کد خبر : 42804
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
بهترین فرم یک بازیکن در آسیا؛ آمادگی شگفت انگیز رضاییان
رامین رضاییان برای هفتمین بازی متوالی در دیدارهای آسیایی موفق به‌ثبت گل یا پاس گل شد.

به گزارش آوای استقلال، رامین رضاییان یکی از آماده‌ترین بازیکنان این روزهای فوتبال ایران است. رضاییان پس از پیوستن به استقلال آمادگی خود را حفظ کرده است. این بازیکن در سپاهان درخشش مضاعفی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و این روند را در این فصل در استقلال ادامه داده است.

موتور خاموش‌نشدنی رامین
رامین رضاییان در اولین بازی سپاهان در فصل گذشته لیگ قهرمانان برابر نیروی هوایی عراق به میدان رفت و روی هیچ‌کدام از ۲ گل سپاهان تاثیر نداشت. بازی هفته دوم سپاهان، دیدار جنجالی با الاتحاد عربستان بود که بازی انجام شد ولی پس از آن رامین رضاییان در هر ۷ دیداری که در رقابت‌های آسیایی به میدان رفته یا گل زده یا پاس گل داده است. رامین تنها بازیکن ایرانی که در ۷ بازی متوالی آسیایی روی حداقل یک گل موثر بوده است.

۶ گل و ۲ پاس گل
رضاییان در بازی هفته دوم سپاهان مقابل اولمالیق ۲ گل به‌ثمر رساند. این بازیکن هفته بعد در جشنواره گل سپاهان برابر نماینده ازبکستان یک گل زد. تک‌گل سپاهان برابر نیروی هوایی عراق با پاس گل رامین رضاییان شکل گرفت. این بازیکن در هفته آخر یک گل به الاتحاد زد. رضاییان بهترین بازیکن سپاهان در بازی رفت‌وبرگشت برابر الهلال بود و برابر نماینده متمول عربستان یک گل و یک پاس گل به‌ثبت رساند.

رامین رضاییان در اولین بازی برای استقلال در ابتدای بازی روی گل نخست این تیم تاثیرگذار بود و گل دوم را به زیبایی هر چه تمام‌تر به‌ثمر رساند. این بازیکن در این ۷ بازی، ۶ گل زده و ۲ پاس گل داده است. رضاییان در زمان بازی در الدحیل یک گل در لیگ قهرمانان آسیا زده بود و در مجموع آمار تحسین‌برانگیزی در این مسابقات دارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42804

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها