بعد از تبلیغات محیطی؛ استقلال ورود هوادار به استادیوم ها را نیز آزاد کرد | آوای استقلال
2
مجوز حضور پنج هزار هوادار صادر شد

بعد از تبلیغات محیطی؛ استقلال ورود هوادار به استادیوم ها را نیز آزاد کرد

  • کد خبر : 16232
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
بعد از تبلیغات محیطی؛ استقلال ورود هوادار به استادیوم ها را نیز آزاد کرد

به گزارش آوای استقلال، ا وجود اینکه گفته می‌شد احتمال منتفی شدن حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی وجود دارد، اما دقایقی پیش یک مقام آگاه از قطعی شدن حضور تماشاگران فوتبال در این بازی به صورت آزمایشی خبر داد. وی در گفت‌وگویی کوتاه به میزان عنوان کرد: هم اکنون سامانه بلیت فروشی الکترونیکی […]

به گزارش آوای استقلال، ا وجود اینکه گفته می‌شد احتمال منتفی شدن حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی وجود دارد، اما دقایقی پیش یک مقام آگاه از قطعی شدن حضور تماشاگران فوتبال در این بازی به صورت آزمایشی خبر داد.

وی در گفت‌وگویی کوتاه به میزان عنوان کرد: هم اکنون سامانه بلیت فروشی الکترونیکی فعال شده و پنج هزار قطعه بلیت الکترونیکی برای این دیدار به فروش خواهد رسید تا هواداران به صورت محدود وارد ورزشگاه شوند و این بازی را از روی سکو‌ها تماشا کنند.

با این حال به دلیل مراجعه فراوان هواداران باشگاه استقلال برای خرید بلیت این بازی سامانه فروش با اختلالاتی مواجه شده است و هواداران به سختی می‌توانند وارد این سامانه شوند.

گفته می‌شود، قرار است از ابتدای آذرماه موضوع ورود تماشاگران فوتبال بر اساس آئین نامه و پروتکل بهداشتی از سر گرفته شود تا هوادارانی که دو نوبت واکنشن کوئید ۱۹ را تزریق کرده اند بتوانند برای تماشای بازی‌ها وارد ورزشگاه شوند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16232

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها