بررسی مقتدرانه‌ترین پیروزی‌های استقلالِ نکونام؛ با حضور پررنگ جلالی، محمدی و البته رضاوند! | آوای استقلال
1

بررسی مقتدرانه‌ترین پیروزی‌های استقلالِ نکونام؛ با حضور پررنگ جلالی، محمدی و البته رضاوند!

  • کد خبر : 42822
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
بررسی مقتدرانه‌ترین پیروزی‌های استقلالِ نکونام؛ با حضور پررنگ جلالی، محمدی و البته رضاوند!
استقلال با جواد نکونام به سه پیروزی مقتدرانه دست پیدا کرده که آخرین آن‌ها همین چند روز قبل برابر الغرافه به!ثبت رسید.

به گزارش آوای استقلال، استقلال پس از کسب نتایج نه‌چندان جالب‌توجه در سه هفته ابتدایی لیگ بیست‌وچهارم، کارش در لیگ نخبگان آسیا را با قدرت آغاز کرد و میهمان‌اش الغرافه قطر را ۳ بر صفر در هم کوبید تا هم از بحران خارج شود و هم به یکی از بهترین پیروزی‌هایش تحت هدایت جواد نکونام دست پیدا کند.

آبی‌پوشان تهرانی ابتدا از روی یک گل‌به‌خودی به گل رسیدند و به عنوان تیم فاتح به رختکن رفتند. در نیمه دوم رامین رضاییان دروازه حریف را برای دومین بار گشود و گل سوم توسط آرش رضاوند به‌ثمر رسید. این سومین پیروزی مقتدرانه استقلال از ابتدای فصل گذشته تا به حال بود.

هفته اول لیگ بیست‌وسوم: صنعت نفت ۰-۳ استقلال
دیگر برتری ۳ بر صفر شاگردان جواد نکونام در هفته اول لیگ بیست‌وسوم رقم خورد. آن‌ها در آبادان موفق به شکست تیم عبدالله ویسی شدند. آرش رضاوند تنها گل نیمه نخست را به‌ثمر رساند و در ۴۵ دقیقه دوم امیر ارسلان مطهری و صالح حردانی که دیگر در جمع استقلالی‌ها نیستند، فاصله را به ۲ و سه افزایش دادند. گلزنی رضاوند در این مسابقه، همانند بازی اخیر مقابل الغرافه از نکات جالب ۲ پیروزی ۳ بر صفر استقلال با نکونام بود.

هفته سیزدهم لیگ بیست‌وسوم: استقلال ۴-۰ نساجی
در هفته سیزدهم لیگ بیست‌وسوم، استقلال میزبان نساجی بود. دیداری که در تاریح ۲۸ آذر به انجام رسید و نماینده پایتخت با نتیجه پرگل ۴ بر صفر، شاگردان مهدی رحمتی را مغلوب کردند. همانند ۲ مسابقه قبلی‌ای که به آن اشاره شد، استقلال در نیمه نخست با یک گل به برتری رسید. آرمین سهرابیان زننده این گل بود. در نیمه مربیان شاهد طوفان پنج دقیقه‌ای قهرمان چهار دوره لیگ برتر بودیم. آن‌ها سه بار به وسیله مهرداد محمدی، آرمان رمضانی و ابوالفضل جلالی طی دقایق ۶۲، ۶۴ و ۶۷ موفق به گل‌زنی شدند تا پرگل‌ترین پیروزی زیر نظر جواد نکونام تا به امروز حاصل شود.

جلالی، پای ثابت مقتدرانه‌ترین بردهای استقلال
فارغ از پیروزی‌های یک بر صفر استقلال در نیمه اول هر سه بازی مذکور، دیگر نکته جالبی که در تمام دیدارها تکرار شد، اثرگذاری ابوالفضل جلالی بود. فول‌بک و وینگ‌بک ملی‌پوش استقلال در هر سه مسابقه پاس گل داد و در جدال با نساجی در امر گلزنی هم موفق بود. مهرداد محمدی هم آمار جالب ۲ پاس گل و یک گل را به‌ثبت رسانده و در کنار آرش رضاوند جزو دیگر عناصر موثر استقلال در بردهای پرگل بوده است.

«برد پرگل خوبه اما ۱-۰ رو خیلی دوست دارم»

استقلال تا به امروز ۳۵ مسابقه رسمی با هدایت جواد نکونام برگزار کرده است. ۲۱ پیروزی، ۱۱ مساوی و سه باخت در این مدت برای آبی‌پوشان به بار نشسته و اگر نگاهی به بردهای این تیم بیندازیم متوجه می‌شویم که آن‌ها فقط در ۵ دوئل به برتری با اختلاف بیش از یک گل رسیده‌اند و در ۱۴ بازی دیگر اختلاف گل تنها یکی بوده است. محبوب‌ترین و پرتکرارترین پیروزی استقلال با کاپیتان اسبق تیم ملی ایران، برد یک بر صفر بوده که ۱۱ مرتبه به وقوع پیوسته است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42822

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها