برادران دادگاه را به زمین فوتبال می کشانند؟ | آوای استقلال
0
فدراسیون فوتبال اجازه صدور و اجرای حکم داد

برادران دادگاه را به زمین فوتبال می کشانند؟

  • کد خبر : 42977
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
برادران دادگاه را به زمین فوتبال می کشانند؟
دکتر دکتر که می گویند همین داورانی هستند که معلوم نیست چطور به رغم دشمنی و شکایتشان از استقلال و نکونام مجوز قضاوت در دربی را گرفتند! همینطور هم دکتر شدند؟

به گزارش آوای استقلال، کجای دنیا سراغ دارید داوری با مربی یک تیم چالش داشته باشد و کار را به شکایت بکشاند و هر کجا می‌خواهد مصاحبه های تند علیه آن مربی و تیمش انجام دهد بعد کمیته داوران و فدراسیون فوتبال آن کشور قضاوت حساس ترین بازی تیم مربی بخت برگشته را به همان داور بدهند؟
البته در ایران نمونه های مشابه داریم حتی بدتر از یک قضاوت و قضاوت در یک بازی حساس!
وقتی عضو اصلی و تاثیرگذار کمیته داوران در حساس ترین مقطع و زمان لیگ به یکباره با مربی تیمی که دوستش ندارند وارد دعوا می‌شود و با ادبیات بسیار زشت، دوستان و همکارانش و طرفداران تیم رقیب را تهیج می‌کند که به صفحه هواداران تیم استقلال بروند و به آنها فحاشی کنند و آن‌وقت فدراسیون نه تنها او را(علی خسروی)برکنار نمی‌کند، بلکه سال بعد و سال بعدتر هم در سمت خود ابقا می شود تا ترمز استقلال را به وقت لازم بکشد.
وقتی در اوج جنجال و جنگ لفظی و دعوا با هواداران استقلال او را به برنامه تلویزیونی دعوت می‌کنند تا بدین طریق عناد و دشمنی خودشان را با هواداران استقلال نشان دهند، وقتی علی خسروی با گرایشات شدید رنگی و با سابقه درگیری با دو مربی استقلال در مقاطع حساس لیگ، باز در کمیته داوران ابقا می شود تا بتواند به تیم خودش خدمت کند، دیگر دیدن برادران حیدری به عنوان داور دربی نباید برایمان تعجب آور باشد.
اصلا خسروی مانده که همین کارها را انجام بدهد!
خسروی مانده که دعوای فضای مجازی اش با مربیان استقلال را در زمین مسابقه تلافی کند و چه بازی برای تلافی بهتر از دربی؟ چه گزینه ای برای اجرایی کردن آن مناسب تر از حیدری ها که خودشان با استقلال دشمنی دارند و با سرمربی آبی ها مشکل!؟
مگر نه این که سابقه شکایت از جواد نکونام را دارند؟
سه بدخواه استقلال، سه دوستدار پرسپولیس و سه شخصی که با استقلالی ها دعوای خارج از زمین داشتند، حال با حمایت فدراسیون فوتبال دربی را برای تلافی انتخاب کردند و زور هیچکسی هم به آنها نمی رسد!
شکایت ناداوری را باید به کمیته داوران برد. وقتی خود کمیته داوری شخصی به نام علی خسروی دارد که شیپورچی پرسپولیس است چه باید کرد؟ باید به فدراسیون فوتبال پناه برد وقتی رییس فدراسیون فوتبال نقش اول حذف استقلال از آسیا است و فرد مطلع از جعل سند پرسپولیس برای آسیایی شدن، به کجا باید شکایت کرد؟ بله درست است اما آنجا هم در دست خودشان است کلا از صدر تا ذیل فدراسیون فوتبال و بالاتر از آن وزارت ورزش، در تصرف خودشان است.
همان موقع که مسعود سلطانی فر در راس کار بود برای این روزها چاره اندیشی کرده بود و با گزینش افراد پرسپولیسی و چینش آنها در سمت های مهم و تاثیرگذار، این روزها را مدیریت کرد !
به دربی خوشبین نباشید دعوای داخلی هم جزو برنامه بود وگرنه حقدوست که در ترکیه بود و تلاش می‌کرد تا اقامت کانادا را تضمینی بگیرد و لابد کلی شاکی هم دارد یا لااقل باید داشته باشد اما ممکن است رسما اقدام نکرده باشند، چطور یک مرتبه به ایران برگشت و حکم گرفت و نشست خبری داشت؟
راستی کی، کجا تا کنون مشاور مدیرعامل در نشست خبری شرکت می کند؟ به نظرتان این یک بازی نبود تا در صورت باخت احتمالی، کسی به شاکیان خصوصی در لباس داور شک نکند و همه بگویند استقلال به جنگ داخلی باخت؟
بله دوستان با توجه به شواهد و ظواهر امر فردا استقلال را قربانی حس انتقام جویانه شاکیان خصوصی استقلال (خسروی و برادران حیدری) می‌کنند و فدراسیون فوتبال هم با عدم مخالفت نسبت به این انتخاب بو دار مجوز انتقام را صادر کرده است!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42977

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها