باشگاه استقلال به دنبال فرد توهین کننده به مظلومی | آوای استقلال
1

باشگاه استقلال به دنبال فرد توهین کننده به مظلومی

  • کد خبر : 12460
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
باشگاه استقلال به دنبال فرد توهین کننده به مظلومی
توهین یکی از هواداران استقلال به پرویز مظلومی حاشیه های زیادی را به همراه داشته است

به گزارش آوای استقلال، هنگامی که روز گذشته کاروان باشگاه استقلال به فرودگاه امام رسید، یک ویدیو در فضای مجازی منتشر شد، ویدیویی که در آن یکی از هواداران استقلال با در دست داشتن گوشی موبایل خود در حال توهین به پرویز مظلومی بوده و از این اتفاق فیلم می گیرد.

این موضوع واکنش های زیادی را هم به همراه داشت. پرویز مظلومی ابتدا قصد داشت از این موضوع عبور کند اما نزدیکان  مظلومی به او اصرار کردند این موضوع را در مراجع قضایی پیگری کند چرا که اعتقاد داشتند چنین موضوعی برنامه ریزی شده است.

آن ها می گفتند غیرممکن است فردی از توهین خود به پرویز مظلومی فیلم بگیرد و این فیلم به سرعت در فضای مجازی پخش شود. نزدیکان مظلومی اعتقاد داشتند اگر این فرد فقط اعتراض داشت، می توانست آن را بیان کند و برود ولی اینکه از این موضوع فیلم گرفته و بلافاصله آن را در فضای مجازی پخش کند، اتفاقی نیست و از قبل برنامه ریزی شده است.

مظلومی هم برای اینکه چنین موضوعی تکرار نشود، این موضوع را از مراجع قضایی پیگیری کرده است. همچنین باشگاه استقلال هم پیگیر این موضوع است تا توهین به عضو هیات مدیره خود را به صورت جدی پیگیری کند.

شنیده می شود فردی که به مظلومی توهین کرده از طریق دوربین های فرودگاه امام شناسایی شده و قرار است به زودی شکایت از او شکلی رسمی به خود بگیرد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=12460

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها