بازی مرگ و زندگی برای استقلال | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال/یادداشت سردبیر

بازی مرگ و زندگی برای استقلال

  • کد خبر : 39344
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
بازی مرگ و زندگی برای استقلال
در اینکه استقلال از ابتدای فصل با معضل بزرگی به نام اشتباهات داوری دست و پنجه همراه بوده است شکی نیست و این اشتباهات داوری ضربات جبران ناپذیری را به تیمی وارد کرده است که باید چند هفته پیش جام قهرمانی را بالای سر بر می‌برد اما حالا در فاصله دو هفته به پایان لیگ با این اشتباهات دوم است.

به گزارش آوای استقلال، در این اشتباهات داوری هیچ شکی نیست اما باید حقیقت بزرگ‌تری را قبول کنیم، حقیقتی که باید آن را پذیرفت تا در این  دو هفته پایانی لیگ برتر به بهترین شکل ممکن از آنها در جهت بهبود استقلال استفاده کنیم، باید این حقیقت را هم بپذیریم که خود تیم نیز مشکلات فنی دارد که باید برطرف شود، باید نکونام بپذیرد که این اشتباهات به ضرر تیم تمام می شود و می‌تواند رویاها و آرزوهای یک فصل سخت و پر فشار را بر باد دهد.
استقلال در هفته گذشته نتوانست نساجی  مازندران را شکست بدهد و این اتفاق تلخی بود که صدرنشینی را به پرسپولیس هدیه کرد  اما هنوز دو هفته سرنوشت ساز برای استقلال باقی مانده است.
شاگردان جواد نکونام فردا  شاید مهم ترین بازی این فصل را برگزار خواهد کرد آنها به مصاف گل گهری خواهند رفت که در این سال‌ها حریفی سرسخت برای استقلال بوده است، شاگردان نکونام می‌خواهند از گل گهر  یک مغلوب بسازد تا با لغزش قرمزها صدرنشین شوند. بدون شک این بازی اصلاً آسان نخواهد بود اما نکونام و بازیکنانش می‌دانند مرگ و زندگی پیش رو دارند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=39344

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها