بابک مرادی اولین ترکش استقلال پرمهره | آوای استقلال
1
دردسرهای کادرفنی استقلال؛

بابک مرادی اولین ترکش استقلال پرمهره

  • کد خبر : 16390
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
بابک مرادی اولین ترکش استقلال پرمهره
اعتراض بابک مرادی به خط خوردن از لیست و نیمکت نشینی برای اولین بار در این فصل اتفاق افتاد ولی بعید است آخرین بار باشد که شاهد اینگونه اعتراض ها هستیم

به گزارش آوای استقلال، بابک مرادی از شرایط خود راضی نیست و این را رسما اعلام کرده است تا اولین جرقه اعتراض ها به نیمکت نشینی زده شود.

بابک مرادی در تمرین روز گذشته استقلال اعتراضش را به نیمکت نشینی خود اعلام کرد تا اولین بازیکنی باشد که در لیگ بیست و یکم نسبت به شرایط خود در استقلال اعتراض می کند.

بابک مرادی اولین بازیکنی است که نسبت به شرایط خود معترض می شود اما بعید است آخرین بازیکن باشد چون استقلال در برخی پست ها آنقدر بازیکن با کیفیت وجود دارد که فرصت بازی به همه نمی رسد.

اینکه یک تیم در هر پست بازیکنانی داشته باشد که بتوانند در طول فصل بازی کنند نکته خوبی است اما شرایط استقلال طوری است که این تیم در بعضی از پست ها آنقدر بازیکن دارد که ممکن است به تعدادی در طول فصل اصلا فرصت بازی نرسد و این موضوع می تواند صدای اعتراض نیمکت نشین ها را دربیاورد.

بی تردید در این شرایط فرهاد مجیدی کارش برای کنترل حواشی تیم سخت است و باید دید چطور می خواهد تمام بازیکنان تیمش را راضی نگه دارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16390

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها