اولویت جدی آجرلو؛ اطلاح قرارداد کارگزار استقلال | آوای استقلال
3
رقم پرداختی های وب منافع مالی استقلال را تامین نمی‌کند؛

اولویت جدی آجرلو؛ اطلاح قرارداد کارگزار استقلال

  • کد خبر : 13275
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
اولویت جدی آجرلو؛ اطلاح قرارداد کارگزار استقلال
قطعا مبلغ 80 میلیارد تومان به هیچ عنوان جوابگوی هزینه های باشگاه بزرگی نظیر استقلال نیست، استقلال برای موفقیت و رشد و توسعه نیاز به منابع مالی قدرتمند دارد که این مساله می تواند از طریق روش های اقتصادی کارآمد تامین شود.

به گزارش آوای استقلال، با معرفی هئیت مدیره جدید و انتخاب مدیرعامل، حالا هواداران باشگاه استقلال توقع دارند، مصطفی آجرلو به عنوان منتخب جدید هئیت مدیره و مدیرعامل با آسیب شناسی مشکلات موجود در پیکره استقلال به دنبال رفع موانع موجود در ساختار مدیریتی باشگاه استقلال باشد.

مهمترین نکته ای که در حال حاضر باید به سرعت درباره آن تصمیم گیری شود، قرارداد باشگاه استقلال با مجموعه های وب است، این مجموعه به عنوان کارگزار رسمی باشگاه توسط تیم مدیریتی قبلی انتخاب شد اما استقلال از محل این قرارداد به معنای واقعی کلمه ذی نفع نبوده و رقم توافق شده میان طرفین به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای باشگاه استقلال نیست، از این رو اگر قرار است های وب همچنان به عنوان کارگزار باشگاه استقلال از برند استقلال استفاده کند باید این قرارداد مورد بازبینی اساسی قرار گیرد و متمم جدیدی به آن اضافه شود تا رقم پرداختی در شان باشگاه استقلال باشد.

از طرفی مجموعه کارگزاری وظیفه اش صرفا فعالیت اقتصادی است و باید تمام انرژی و توان خود را صرف امور درآمدزایی کند اما متاسفانه این مجموعه کارگزاری در طول فصل گذشته نه تنها این کار را انجام نداد بلکه از ضعف مدیریتی باشگاه استقلال استفاده کرد و به دنبال قدرت گرفتن در ساختار مدیریتی استقلال بود.

به شکلی که در برخی اوقات خبرهایی به گوش می رسید که این مجموعه خواستار برکناری یا قطع همکاری استقلال با افراد در حوزه فنی بوده است! اتفاقی که در هیچ کجای جهان سابقه نداشته اما متاسفانه مجموعه کارگزار باشگاه استقلال به دنبال دستیابی به این قدرت ماورایی در مجموعه استقلال بود!

هواداران باشگاه استقلال توقع دارند، مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره این موضوع را به شکل جدی پیگیری کنند و از منافع باشگاه استقلال در این قرارداد دفاع کنند! قطعا مبلغ ۸۰ میلیارد تومان به هیچ عنوان جوابگوی هزینه های باشگاه بزرگی نظیر استقلال نیست، استقلال برای موفقیت و رشد و توسعه نیاز به منابع مالی قدرتمند دارد که این مساله می تواند از طریق روش های اقتصادی کارآمد تامین شود.

مطالبه گری هئیت مدیره و مدیرعامل در موضوع ترمیم قرارداد کارگزاری می تواند بیانگر این حقیقت باشد که تیم مدیریتی جدید آسیب شناسی درستی نسبت به مشکلات استقلال داشته اند و به دنبال دفاع از منافع باشگاه استقلال هستند. پس باید به مدیرعامل یادآور شد که ترمیم قرارداد کارگزار باشگاه باید اولویت اول کاری وی در استقلال باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=13275

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها