الغرافه، بین‌المللی و با خط حمله‌ای فراتر از آسیا | آوای استقلال
0
حضور ستاره‌هایی با سابقه قهرمانی اروپا و لیگ قهرمانان؛

الغرافه، بین‌المللی و با خط حمله‌ای فراتر از آسیا

  • کد خبر : 42698
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۱۸
الغرافه، بین‌المللی و با خط حمله‌ای فراتر از آسیا
تیم فوتبال الغرافه حریف باشگاه استقلال در حالی مقابل این تیم قرار خواهد گرفت که فقط 2 بازیکن با اصالت قطری در اختیار دارد و از بین بازیکنان این تیم، 13 بازیکن خارجی با پاسپورت قطری و 10 بازیکن دیگر از ملیت‌های مختلف به میدان می‌روند.

در ترکیب تیم فوتبال الغرافه رجانی ساسی (تونس)، فابریزیو دیاز (اروگوئه)، سیدو سانو (سنگال)، جانگ هیو سو (کره جنوبی)، فلورین کومان (رومانی)، یاسن براهیمی (الجزایر)، جمال حمد ( فلسطین)، رودریگو مونو (اسپانیا) و خوسلو (اسپانیا) با ملیت‌های مختلف به میدان می‌روند، حضور بازیکنان خارجی در پست‌های مختلف ترکیب کاملی را در اختیار تیم الغرافه قرار داده تا سرمربی آنها پدرو مارتینز تیم یکدست و قدرتمندی را در اختیار داشته باشد.
در لیست الغرافه بازیکنان خارجی دیگری هم حضور دارند که با پاسپورت قطری و با اصالت کشورهای مختلف برای این تیم به میدان می‌روند، بازیکنانی با ملیت فرانسه، غنا، اندونزی، سنگال برای این تیم به میدان می‌روند.
محمد مونتاری مدافع باتجربه تیم فوتبال الغرافه که تک گل تیم خود را در بازی‌‌های جام جهانی به ثمر رسانده است، برای این تیم زردپوش به میدان خواهد رفت
مادیبو، ترائوره، آنداری سیاهپیترا، خلیفه ابوبکر، امین لکومته بازیکنانی با تجربه حضور در تیم ملی قطر هستند که با ملیت‌های مختلف به میدان رفته اند.
در این بین خط حمله تیم فوتبال الغرافه، حضور در تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارند و حتی خوسلو کمتر از ۲ ماه گذشته توانست همراه با اسپانیا قهرمان اروپا شود و در مدتی قبل با درخشش او رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمان اروپا شد.
استقلالی‌ها در بازی مقابل الغرافه مقابل تیم قدرتمند و یک دستی به میدان خواهد رفت که پیش از این مسابقه قدرت خود را در بازی مرحله پلی‌آف با پیروزی مقابل الشباب الاهلی به رخ کشید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42698

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها