استقلال برنده جنگ در شرایط نابرابر | آوای استقلال
1

استقلال برنده جنگ در شرایط نابرابر

  • کد خبر : 8388
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
استقلال برنده جنگ در شرایط نابرابر
نوار خوشبختی استقلال با فرهاد مجیدی بریده نشد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال شب گذشته در برابر تراکتورسازی تبریز به میدان رفت.همانطور که می‌دانیم استقلال برای تثبیت سهمیه آسیایی خود محکوم به برد برابر تراکتورسازی بود.

شب گذشته استقلال در حالی به مصاف تراکتورسازی رفت که چند بازیکن را به علت مصدومیت و عدم آمادگی جسمانی در اختیار نداشت.

با این که فرهاد مجیدی برخی از بازیکنان کلیدی که می توانستند در پیروزی به او کمک کنند را در اختیار نداشت اما به نظر نمی‌رسید برای مساوی نیز پا به میدان گذاشته باشد.

در نیمه اول طبق اتفاقاتی که در هفته های گذشته برای استقلال افتاد پنالتی واضح توسط تیم داوری برای استقلال گرفته نشد هرچند که بازیکنان و کادر فنی و هواداران استقلال به این موضوع عادت کردند اما این نشان می‌دهد که دست‌های پشت پرده هنوز هم دوست ندارند که فرهاد مجیدی برنده از میدان بیرون بیاید.

اما عدم گرفته شدن پنالتی از سوی داور بازی برای استقلال کوچکترین اختلالی در تلاش بازیکنان استقلال نداشت بلکه آنها را مصمم کرد که حتماً در این بازی به پیروزی برسند.همان‌طور که دیدیم مهدی قائدی برای چندمین بار ناجی استقلال بود و در نیمه دوم به فاصله کمی توانست ۲ گل لذت بخش را برای استقلال به ثمر برساند.

تیم استقلال و فرهاد مجیدی امشب تنها تراکتورسازی را شکست ندادند بلکه نیرویی را شکست دادند که همه جوره تلاش کرده بود استقلال از پس بازی های ادامه لیگ برنیاید.عدم پرداختی ها، عدم داشتن زمین تمرین مناسب و تمام مشکلات و فشارهای روحی و روانی که از بیرون به استقلال وارد می شد باعث نشد تا فرهاد مجیدی و تیمش از میل به بردن دست بکشند.

در شبی به یاد ماندنی وقتی که همه دست به دست هم داده بودند که فرهاد مجیدی بازنده از آزادی بیرون بیاید،باز هم چیزی مانع برد او نشد.

امیدواریم که نوار خوشبختی استقلال با فرهاد مجیدی بریده نشود تا زمانی که استقلال بتواند در شرایط مساوی به مصاف رقیبان برود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=8388

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها