استراماچونی؛ حیله ایتالیایی به هواداران آبی! | آوای استقلال
2

استراماچونی؛ حیله ایتالیایی به هواداران آبی!

  • کد خبر : 8133
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
استراماچونی؛ حیله ایتالیایی به هواداران آبی!
حالا باید دید آنهایی که تا دیروز زیر تنها پست اینستاگرامی استراماچونی ماجراجویی می کردند تا استراماچونی به این شکل به یکی از شاخ های اینستاگرامی تبدیل شود، از امروز با این اتفاق چه واکنشی نشان خواهند داد؟

به گزارش آوای استقلال،سرمربی سابق آبی پوشان پایتخت پس از ماه ها خانه نشینی بالاخره پیشنهاد باشگاه الغرافه قطر را پذیرفت تا به عنوان سرمربی جدید این باشگاه فعالیت خود را برای دومین بار در قاره کهن آغاز کند. اما خبر عقد قرارداد استراماچونی با الغرافه با واکنش تند اهالی فوتبال به ویژه استقلالی ها مواجه شد!

سرمربی سابق اینتر و استقلال برای دریافت غرامت سنگین خود از باشگاه استقلال ترجیح داد پیشنهادهای وارده را یکی پس از دیگری رد کند تا به این ترتیب بتواند غرامت سال دوم حضورش در استقلال را نیز دریافت کند به همین دلیل هوادارانی که روزهای فراوانی را برای حضور مجدد او در استقلال لحظه شماری می کردند امروز به منتقدان سرسخت این مربی ایتالیایی تبدیل شدند و او را یک کلاه بردار حرفه ای قلمداد می کنند چون در این مدت با سیاست خاصی اوضاع را به گونه ای رقم زد که استقلال را وادار به پرداخت غرامت سنگین کند.

البته استراماچونی تنها برنده این بازی نبود،بلکه همسر وی نیز در این مدت زیر سایه استراماچونی با یک بازی تبلیغاتی توانست فالوئرهای زیادی را از ایران جذب کند و در کارهای تبلیغاتی خود صاحب درآمدی هنگفت شود، استراماچونی و همسرش قطعا در کنار دریافت غرامت سنگین از ایرانی ها، توانستند به مزایایی دیگری نیز دست پیدا کنند تا یک خاطره ماندگار را برای خود و حساب بانکی خود رقم بزنند.

حالا باید دید آنهایی که تا دیروز زیر تنها پست اینستاگرامی استراماچونی ماجراجویی می کردند تا استراماچونی به این شکل به یکی از شاخ های اینستاگرامی تبدیل شود، از امروز با این اتفاق چه واکنشی نشان خواهند داد؟ انتظار می رود همان اتفاقی که برای وینفرد شفر رقم خورد و شاهد ریزش سنگین فالئورهای ایرانی وی بعد از شکایت از استقلال بودیم این بار برای استراماچونی رقم بخورد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=8133

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها