آقای مددی! خداحافظ همین حالا! | آوای استقلال
2
به بهانه انتشار استوری مشترک بازیکنان استقلال؛

آقای مددی! خداحافظ همین حالا!

  • کد خبر : 6767
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
آقای مددی! خداحافظ همین حالا!
جناب مددی! لطفا بدون اتلاف وقت کاغذ و قلم را بردارید و استعفای خود را بنویسید تا حداقل استقلال بتواند از حضور مدیری توانمند برخوردار شود.

به گزارش آوای استقلال، کاپیتان تیم فوتبال استقلال ظهر امروز با انتشار یک استوری اعتراضی از وضعیت مدیریتی حاکم بر باشگاه به شدت گلایه کرد، پس از انتشار این استوری سایر بازیکنان استقلال نیز استوری کاپیتان را بازنشر دادند تا مشخص شود بازیکنان استقلال نسبت به وضعیت حاکم بر باشگاه به شدت انتقاد دارند.

با در نظر گرفتن این اتفاق حالا باید این پرسش را از مدیرعامل باشگاه استقلال پرسید که چگونه با چنین وضعیتی اعتقاد دارید نحوه عملکرد شما در مجموعه باشگاه استقلال ایده آل است تا حدی که نمره ۱۹ برازنده شماست؟ آقای مددی امروز برای بسیاری از اهالی فوتبال به ویژه هواداران استقلال این پرسش به وجود آمده که چرا و به چه علت اصرار دارید با وجود مشکلات فراوان در سمت مدیرعاملی باقی بمانید؟

نشستن روی کرسی مدیرعاملی تا چه اندازه برای شما و حامیان جنابعالی اهمیت دارد که حاضرید با وجود انتقادهای فراوان، مخالفت های پی در پی اعضای هئیت مدیره باز هم برابر تمام منتقدان مقاومت به خرج دهید و صندلی مدیریت خود را دو دستی بچسبید؟ واقعا متوجه نیستید که هیچ کسی تمایل به ادامه فعالیت جنابعالی در باشگاه استقلال ندارد؟

برابر اصول و قواعد حرفه ای وقتی یک مدیر توانمندی حل مشکلات مجموعه تحت امر خود را ندارد و عاجز از حل مشکلات می شود بدون مقاومت مسوولیت را به فرد دیگری واگذار می کند تا لطمه و صدمه ای به آن مجموعه وارد نشود اما انگار سرنوشت استقلال هیچ اهمیتی برای شما و حامیان شما ندارد به همین دلیل بدون توجه به اتفاقات و اعتراض ها همچنان اصرار به ماندن در پست مدیرعاملی دارید!

آقای مددی! باشگاه استقلال نیاز به مدیری دارد که با نفوذ و قدرت چانه زنی بالا بتواند مشکلات این مجموعه را حل و فصل کند، دقیقا همان تخصصی که شما در این حوزه از آن برخوردار نیستند حال معلوم نیست چه هدف بزرگی پس پرده وجود دارد که جنابعالی به جای پذیرش واقعیت در اندیشه تحقق آن هستید؟

جناب آقای مددی! آیا متوجه هستید با این اصرار غیر منطقی و مقاومت در برابر هواداران،هئیت مدیره، بازیکنان و کادر فنی چه صدمه ای به استقلال وارد کرده اید؟ این باشگاه چندی دیگر باید در برابر الهلال به میدان برود، تیمی که به لطف دلارهای نفتی شاهزاده های سعودی تا به امروز انبوهی از ستاره های دنیای فوتبال را به خدمت گرفته تا خیالش بابت رقابت با ما جمع شود، در حالی که استقلال هنوز اندر خم یک کوچه است!

جناب مددی! لطفا بدون اتلاف وقت کاغذ و قلم را بردارید و استعفای خود را بنویسید تا حداقل استقلال بتواند از حضور مدیری توانمند برخوردار شود. شاید درک این موضوع برای جنابعالی سخت باشد اما میلیون ها هوادار استقلال از شرایط کنونی رنج می برند و به شدت نگران تیم محبوب خود هستند که به واسطه عملکرد شما روز به روز ضعیف تر می شود.

 

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=6767

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها