آقای فریاد شیران؛ ۹۸ درصد از چند نفر؟ | آوای استقلال
0
وقتی اغراق تبدیل به آمار غلط می شود

آقای فریاد شیران؛ ۹۸ درصد از چند نفر؟

  • کد خبر : 12389
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
آقای فریاد شیران؛ ۹۸ درصد از چند نفر؟
ادعای عجیب معاون اجرایی استقلال به شکل باور نکردنی تبدیل به یک سوژه مهم در فضای مجازی شده است

به گزارش آوای استقلال،ناصر فریاد شیران دقایقی بعد از شکست استقلال برابر الهلال روی خط برنامه فوتبال برتر حاضر و مدعی شد ۹۸ درصد بازیکنان مورد نظر مجیدی جذب شده اند، صحبت هایی که در درجه اول علم ریاضی را زیر سوال می برد تا شبیه یک دروغ بزرگ باشد.

ناصر فریاد شیران را در فوتبال به علاقه به مصاحبه های جنجالی می شناسیم، فریاد شیران اما از زمانی که پست معاون اجرایی را در استقلال گرفته است، بیشتر از اینکه کارهای اجرایی باشگاه را انجام بدهد نقشی شبیه وکیل مدافع احمد مددی دارد و تلاش می کند اینطور وانمود کند مدیرعامل باشگاه تمام تصمیم هایش درست بوده است.

شب گذشته صحبت های اغراق آمیز فریاد شیران وارد فاز جدیدی شد، جایی که او مدعی شد ۹۸ درصد بازیکنان مورد نیاز فرهاد مجیدی جذب شده اند، در حالی که اگر این درصد درست باشد یا باید فرهاد مجیدی نام ۱۰۰ بازیکن را داده باشد که باشگاه ۹۸ نفر از آنها را جذب کرده باشد یا در کمترین حالت سرمربی استقلال نام ۵۰ بازیکن را داده باشد و باشگاه ۴۹ نفر را جذب کرده باشد.

پایین تر از این عدد ۲ درصدی که استقلال نتوانسته خواسته های سرمربی این تیم را برآورده کند، به یک انسان کامل نمی رسد. مثال واضح این موضوع این است استقلال در نقل و انتقالات ۸ بازیکن جذب کرده که اگر این تعداد بازیکن ۹۸ درصد خواسته های مجیدی باشد، یعنی نام ۸٫۱۶ بازیکن در لیست اولیه سرمربی استقلال بوده است و احتمالا باشگاه در جذب یک پای امیرحسین حسین زاده ناکام بوده و یا مثلا تمام اعضای بدن رشید مظاهری در استقلال مانده اند به جز یک دست او که باشگاه در نگه داشتن آن ناکام بوده است.  شاید استقلال توانسته یک پای شیمبا را جذب کند یا دست حردانی با استقلال قرارداد امضا کرده است و ما خبر نداریم. احتمالا فریاد شیران هر یک از بازیکنان جذب نشده استقلال را یک درصد حساب کرده و چون باشگاه نتوانسته حردانی و شیمبا را جذب کند، مدعی است ۹۸ درصد از خواسته های  مجیدی برآورده شده است.

این را بگذارید کنار ادعای فریاد شیران در مورد پیشنهاد ۱۵ تا ۲۰ میلیاردی ریگی به استقلال که هافبک استقلال وسط برنامه تلویزیونی جان مادرش را قسم خورد که حرف های معاون ورزشی استقلال دروغ است تا یک بار دیگر مشخص شود او قصد دارد با خراب کردن اعضای تیم، کاری کند که فعالیت های مدیران باشگاه درست و منطقی به نظر برسد.

آنچه مسلم است استقلال در سال های اخیر گروگان افرادی بوده که به هیچ عنوان در حد نام این باشگاه نیستند و همین می شود که این تیم در شرایط عجیب باید با الهلال بازی کند و طبیعی است نتیجه آن چیزی جز شکست نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=12389

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها