آقای آصفی، رودربایستی را کنار بگذار! | آوای استقلال
0

آقای آصفی، رودربایستی را کنار بگذار!

  • کد خبر : 7787
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
آقای آصفی، رودربایستی را کنار بگذار!
آصفی که خیلی فرد رسانه‌ای نیست در گفت‌وگوهای کوتاه خود اعلام کرده بود نمی‌تواند در مجموعه استقلال حضور داشته باشد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد او به واسطه قول و قرارهایی که با نفرات قبلی در هیئت مدیره استقلال داشت، با رودربایستی نتوانست در هیئت مدیره بماند.

به گزارش آوای استقلال، پس از اینکه وزارت ورزش و جوانان چهارشنبه هفته گذشته ترکیب جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال را اعلام کرد، حجت نظری و مهدی عبدیان از هیئت مدیره کنار رفتند و نفراتی چون داریوش دلفانی، علی اصغر ملکیان و پرویز مظلومی اضافه شدند.

خیلی از انتصاب‌های جدید نگذشته بود که خبر رسید حمیدرضا آصفی استعفا کرده است. دلیل استعفای او مشخص بود، عضو هیئت مدیره استقلال به دلیل ارتباط نزدیکی که با نظری و عبدیان داشت و همچنین اختلاف‌ها با احمد مددی، مدیرعامل باشگاه قصد ماندن نداشت. آصفی اما، خوب می‌دانست که وزارت ورزش از او خواسته بود که با توجه به ارتباطات خوبی که دارد، به استقلال کمک کند.

آصفی که خیلی فرد رسانه‌ای نیست در گفت‌وگوهای کوتاه خود اعلام کرده بود نمی‌تواند در مجموعه استقلال حضور داشته باشد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد او به واسطه قول و قرارهایی که با نفرات قبلی در هیئت مدیره استقلال داشت، با رودربایستی نتوانست در هیئت مدیره بماند. آصفی از جمله معدود استقلالی‌هایی است که می‌تواند حداقل در شرایط بحرانی فعلی باشگاه تلاش کند.

استعفای او توسط وزارت ورزش و جوانان پذیرفته نشده است و باید دید در روزهای آینده در جلسات هیئت مدیره شرکت می‌کند یا نه. در روزهای گذشته نیز مددی و برخی افراد باشگاه تلاش کردند آصفی را متقاعد کنند تا با ترکیب جدید هیئت مدیره همراه باشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=7787

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها