آقایان کادرفنی و مدیر، یامگا خط قرمز ماست! | آوای استقلال
0
سنگ قلاب کردن کوین اوج ناجوانمردی؛

آقایان کادرفنی و مدیر، یامگا خط قرمز ماست!

  • کد خبر : 42722
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
آقایان کادرفنی و مدیر، یامگا خط قرمز ماست!
کوین یامگا مدافع راست استقلال که بعد از مصدومیت شدید در تمرین آبی‌ها روزهای سختی را پشت سرگذاشت، شرایط تلخی را پشت سر می‌گذارد، اینطور به نظر می‌آید که یامگا در مسیر خارجی‌هایی است که به دنبال حق و حقوق خود هستند و در نهایت پرونده را به فیفا می‌روند و برنده از این جنگ بی‌جهت بیرون می‌آیند، درست مثل دیگر بازیکنانی که در نهایت حق و حقوق خود را گرفتند و مدت ها تن هوادار بابت این پرونده ها به لرزه افتاد!

به گزارش آوای استقلال، استقلال در شرایطی این بازیکن را سنگ قلاب می‌کند که او پیش از مصدومیت بارها با شرایط باشگاه کنار آمد و در روزهای سخت عصای دست مربیان تیم بود و حتی بارها کار خود را با تعامل با مدیریت پیش برد تا باشگاه کمترین آسیب را ببیند!
اگر یامگا شرایط فنی گذشته را ندارد یا حتی کیفیتی ندارد که بتواند در تیم به میدان برود اما بازهم باید مسائل اخلاقی رعایت شود، او بازیکن شایسته‌ای با اخلاق حرفه‌ای و تعصبی مثال زدنی بود که نیازمند احترام ویژه تمام ارکان باشگاه است، نه اینکه کار خود را از شکایت و گلایه اینستاگرامی پیش ببرد!
پرداخت فوری مطالبات این بازیکن، قدردانی رسمی بابت زحماتی که کشیده بود، پیشنهاد یک پست رسمی در تیم بزرگسال، امید یا حتی جوانان می‌تواند احترام نمادینی باشد که باشگاه به این بازیکن بگذارد و حتی راه هایی وجود دارد تا شان این ستاره تاثیرگذار در استقلال حفظ شود.
یامگا در چند روز گذشته در مقابل ساختمان باشگاه حضور داشت وبرای دریافت  مطالباتش از طبقه‌ای به طبقه دیگر منتقل می‌شد و این چیزی نیست که هوادار نسبت به آن گذشت داشته باشد. صندلی مدیریتی استقلال باید در شان این باشگاه باشد و تمام مسائل اخلاقی و اصول رعایت شود، استقلال تیم کم درآمد و کم خرجی نیست که برای صرفه‌جویی دست روی بازیکنی بگذارد که چشم خود را بابت این مصدومیت داده است!
سرمربی، مدیریت، مالک و مسئولان باشگاه استقلال باید بدانند که نسبت به این بازیکن با نهایت احترام و اخلاق مداری رفتار کنند و هرگونه اخبار ضدونقیضی که بوی موج ساختن علیه این بازیکن را بدهد با سخت‌ترین واکنش همراه خواهد بود.
یامگا یکی از ماست، یکی از ما هواداران، حتی متعصب‌تر، خسته تر و با روحی آسیب دیده!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42722

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها