آتیلا حجازی:استقلال برابر الهلال شب سختی را پیش روی دارد | آوای استقلال
1
نترس‌ها بیشتر شانس پیروزی دارند

آتیلا حجازی:استقلال برابر الهلال شب سختی را پیش روی دارد

  • کد خبر : 12271
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
آتیلا حجازی:استقلال برابر الهلال شب سختی را پیش روی دارد
پیشکسوت استقلال می‌گوید نباید الهلال را بیشتر از واقعیت بزرگ کنند.

به گزارش آوای استقلال،آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال می‌گوید باتوجه به اینکه شرایط این تیم با الهلال عربستان قابل مقایسه نیست ولی آنها نباید خودشان را دست کم گرفته و الهلال را بیشتر از واقعیت بزرگ کنند.

بازی حساس با الهلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

الهلال تیمی بزرگ، پر مهره، ثروتمند، پر افتخار و مدعی در قاره آسیا است و من همه این موضوعات را قبول دارم اما نباید این تیم را بیش از اندازه مقابل استقلال بزرگ کرد. استقلال هم تیمی بزرگ و پر افتخار در قاره آسیاست و باید این بازی را تقابل بزرگان آسیا دانست. آسیا باید افسوس بخورد که دو غول، مدعی و دو تیم پر افتخار در این مرحله با هم برخورد می‌کنند تا یکی از آنها از گردونه مسابقات حذف شود. تیمی هم که حذف می‌شود نباید ناراحت باشد چون توسط یک مدعی پر افتخار و با سابقه حذف شده است. باید به حریف احترام گذاشت اما نباید از آن ترسید. قانونی نانوشته در فوتبال می‌گوید نترس‌ها بیشتر شانس پیروزی دارند.

به نظر شما استقلال می‌تواند در این بازی نتیجه بگیرد؟

به خوبی این را می‌دانم که استقلال با مشکلات فراوانی به این بازی رسید و همچنان برخی از مشکلات باقی است که می‌تواند تمرکز را از بازیکن و کادر فنی بگیرد. امیدوارم کادرفنی در این شرایط درایت به خرج داده و بتواند تمرکز و شجاعت را جانشین استرس در تیمش کند. برای بیان مشکلات وقت زیاد است و من از همه پیشکسوتان عزیز استقلال می‌خواهم در این مقطع خودشان این مشکلات و انتقادات را فراموش کرده تا ما هم به نوبه و سهم خودمان به ایجاد تمرکز تیمی در اردوی آبی‌ها کمک کرده باشیم.

پس توقع دارید حواشی روی تیم تاثیرگذار نباشد؟

وقتی یک باشگاه بزرگ و پرطرفدار در آستانه سفر برای یک بازی مهم چند بازیکنش را همراه خود ندارد نشان از این است که این باشگاه چقدر از شرایط نرمال دور است و کادر فنی با چه دغدغه هایی روبروست. استقلال برابر الهلال شب سختی را پیش روی دارد و امیدوارم در یک روز خاص برای فوتبال ایران همه چیز به سود نماینده های ایران رقم بخورد اما باید به این نکته هم تاکید کنم با این شرایط این اتفاق می تواند به یک رویا نزدیک باشد تا واقعیت.

تیم ملی هم در مسیر جام جهانی عراق را از پیش رو برداشت؛ آن بازی را چطور دیدید؟

خیلی خوب توانستیم گل اول را در همان دقایق ابتدایی بزنیم. عراق کاملاً از هم پاشید و تیم ملی ایران توانست این روند را به خوبی مدیریت کند تا در نیمه دوم به دور از احساسات، گل‌های دوم و سوم را بزند و پیروز بازی شود. کلاس بالای جهانی از مدیریت در زمین مسابقه را دیدیم که تیم ملی ایران توانست با هوشمندی پیاده کند. باید چنین دیدگاهی در بین ملی‌پوشان ادامه پیدا کند. اسکوچیچ متواضعانه خودنمایی کرد. کسب ۹ پیروزی متوالی در ۹ بازی ابتدایی کار هر کسی نیست. اسکوچیچ دور از هر حاشیه‌ای این کار را کرد و با تواضع و فروتنی خودنمایی داشت. ملت ایران شایسته چنین افرادی هستند که بتوانند به دور از حاشیه برای اعتلای فوتبال در سطح ملی تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=12271

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها