یک هفته از نشست وزیر ورزش با مدیران باشگاه گذشت/ استقلال همچنان درگیر یک امضا! | آوای استقلال
2

یک هفته از نشست وزیر ورزش با مدیران باشگاه گذشت/ استقلال همچنان درگیر یک امضا!

  • کد خبر : 6346
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
یک هفته از نشست وزیر ورزش با مدیران باشگاه گذشت/ استقلال همچنان درگیر یک امضا!
باشگاه استقلال همچنان با مشکل حق امضا مواجه است و با وجود برگزاری نشست با وزیر ورزش و جوانان هنوز این مشکل حل نشده است.

به گزارش آوای استقلال، باشگاه استقلال بعد از مشکلات قضایی که برای اسماعیل خلیل‌زاده به وجود آمد همچنان با معضل حق امضا مواجه است.

بعد از نشست هفته گذشته وزیر ورزش و جوانان با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برای پایان دادن اختلافات با مدیرعامل، تصور می‌شد رئیس مجمع این باشگاه مشکل حق امضا برای صورت‌های مالی را حل کرده باشد اما نه تنها این مساله حل نشده بلکه موضوع هر روز حادتر می‌شود و حتی روز گذشته فردی برای توقیف اموال به باشگاه مراجعه کرد و با وعده اینکه باشگاه درگیر مشکل حق امضا است از فرد طلبکار فرصتی دیگر گرفته شد.

از آنجا که باشگاه استقلال برای امور مالی نیازمند امضای یکی از اعضای هیات مدیره است این مشکل همچنان پا برجا است و اظهارات مسئول حقوقی این باشگاه نشان می‌دهد باشگاه پرطرفدار پایتخت در ریزترین مسائل جاری این باشگاه دچار سردرگمی است.

آزاد یونسی مدیر حقوقی باشگاه استقلال روز گذشته بعد از مراجعه فردی که از این باشگاه طلبکار است و با حکم توقیف اموال وارد ساختمان خیابان سعادت‌آباد شده است مدعی شد بعد از تعیین تکلیف حق امضای دوم در باشگاه استقلال، طلب این فرد پرداخت خواهد شد. در حال حاضر کسی به جای آقای خلیل‌زاده حق امضا نگرفته و به همین دلیل، پرداخت طلب این فرد در گروی روشن شدن حق امضا است.

اینکه چرا در هیات مدیره باشگاه استقلال هنوز کسی حق امضا نگرفته جای سوال دارد. اول اینکه آیا اعضای هیات مدیره باشگاه چنین مسئولیتی را قبول نکرده‌اند و دو م اینکه چرا مسعود سلطانی‌فر این مسئولیت را به افرادی که خودش منصوب کرده محول نکرده است.

با این تفاسیر کاملا مشخص است باشگاه استقلال همچنان درگیر یک حق امضا است و تا زمانی که تکلیف این موضوع روشن نشود این باشگاه از اجرای ریزترین امور مالی عاجز خواهد بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6346

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.