گومیس و جووینکو در الهلال می مانند | آوای استقلال
3

گومیس و جووینکو در الهلال می مانند

  • کد خبر : 6113
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
گومیس و جووینکو در الهلال می مانند
روزنامه عربستانی الریاض مدعی شد که بنا بر تصمیم ژاردیم مربی جدید الهلال، بافتیمبی گومیس و سباستین جووینکو از این تیم جدا نخواهند شد.

به گزارش آوای استقلال، در حالیکه طی روزهای گذشته اخبار و شایعاتی زیادی پیرامون جدایی بافتیمبی گومیس و سباستین جووینکو دو بازیکن خارجی الهلال از این تیم مطرح شده بود، اکنون یک روزنامه عربستانی مدعی شده این دو بازیکن در الهلال می مانند.

روزنامه الریاض در شماره امروز خود نوشت که مطلع شده است مدیریت الهلال پرونده شش بازیکن خارجی را که هم اکنون در این تیم هستند یعنی گومیس، جووینکو، کاریلو، کویلار، هیون و ویتو را به کادر فنی جدید سپرده است که در خصوص آن نظرشان را اعلام خواهند کرد.

این روزنامه نوشته است پس از حضور ژاردیم در الهلال، او گزارش های فنی مورایس مربی سابق پرتغالی را مورد مطالعه قرار داده و تصمیم گرفته است چه بازیکنانی در تیم بمانند و چه افرادی جدا شوند.

الریاضیه در پایان نوشته است منابع خبری در این باشگاه اعلام کرده اند که لوسیانو ویتو الهلال را ترک خواهد کرد، در حالی که گومیس و جووینکو با توجه به اینکه یک سال از قراردادشان باقی مانده است در این تیم ماندگار هستند و شاید الهلال یک دروازه بان خارجی جذب کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6113

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.