گل محمدی حاضر به عذرخواهی نشد! | آوای استقلال
3

گل محمدی حاضر به عذرخواهی نشد!

  • کد خبر : 4063
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
گل محمدی حاضر به عذرخواهی نشد!
در حالی که محرم نویدکیا سرمربی سپاهان اصفهان روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر رفت اما یحیی گل‌محمدی ترجیح داد چنین کاری نکند.

به گزارش آوای استقلال، افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر رفت و از آن طرف هم رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان اصفهان به صحبت درخصوص اتفاقات حاشیه‌ای این بازی جنجالی پرداختند.

پس از پایان مناظره جنجالی و کُری خوانی سرپرستان دو تیم ناگهان محرم نویدکیا روی خط برنامه فوتبال برتر رفت. سرمربی سپاهان ضمن عذرخواهی از فوتبالدوستان که شاهد صحنه‌های زشتی بودند، توصیه‌ای هم به یحیی گل محمدی همبازی قدیمی خودش کرد و گفت: من مسئولیت تیمم را قبول می‌کنم و معذرت خواهی می‌کنم. دلم می‌خواهد آقای گل‌محمدی هم چنین کند و بگوید سعی می‌کنم مسئولیت تیم را به نحو احسن قبول کنیم و اجازه ندهیم چنین اتفاقی رخ دهد. اگر ما بتوانیم خودمان را کنترل کنیم و با مصاحبه و نوع ادبیات خودمان را کنترل کنیم، می‌توانیم انتظار کنترل از سوی هواداران را داشته باشیم.

محمد حسین میثاقی هم پس از خداحافظی با سرمربی سپاهان اعلام آمادگی کرد شنونده صحبت‌های یحیی گل محمدی دررابطه با بازی اصفهان باشد. سرمربی پرسپولیس اما هیچ اعتنایی به توصیه محرم نویدکیا نکرد و ترجیح داد روی خط تلفنی برنامه نرود.

یحیی گل محمدی که به خاطر صحبت‌های محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی و متهم کردن او و تیمش به وقت کشی از همبازی سابق خود و سرمربی فعلی سپاهان ناراحت و دلخور است دلیلی برای عذرخواهی ندید. سرمربی پرسپولیس با وجود تماس‌های مکرر عوامل برنامه فوتبال برتر ترجیح داد سکوت اختیار کند و حرفی نزند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4063

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.