کارلوس کی‌روش در راه تبریز؛لبخند بزنید و باور نکنید! | آوای استقلال
0

کارلوس کی‌روش در راه تبریز؛لبخند بزنید و باور نکنید!

  • کد خبر : 5053
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کارلوس کی‌روش در راه تبریز؛لبخند بزنید و باور نکنید!
با وجود شایعه های عجیبی که در خصوص حضور کارلوس کی روش در تراکتور مطرح شده، این خبر صحت ندارد

به گزارش آوای استقلال، امروز شایعه عجیبی در فضای مجازی و سایت ها به گوش رسید. این موضوع که کارلوس کی روش گزینه سرمربیگری تراکتور است و حتی برخی مدعی شدند کی روش با زنوزی به توافقات اولیه هم رسیده است.

اما این شایعه از کجا شروع شد؟ تراکتور که اخیرا نتایج خوبی کسب نکرده، چهارشنبه هم مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از رقابت های جام حذفی کنار برود. دقیقا ساعتی پس از این شکست و زمانی که به نظر می رسید جایگاه رسول خطیبی به خطر افتاده، در تبریز شایعه شد خطیبی از سمت خود استعفا کرده است. موضوعی که در حد همان شایعه باقی ماند و خبری از استعفا نبود. رسول خطیبی بعد از شکست مقابل آلومینیوم با اتوبوس تراکتور به فرودگاه برنگشت. او با شاگردانش خداحافظی کرد تا شایعه استعفایش قوت بگیرد اما رییس هیات مدیره تراکتور بلافاصله اعلام کرد استعفایی از خطیبی ندیده و اگر هم ببیند، نمی پذیرد تا پرونده جدایی رسول باز نشده، بسته شود.

حالا با توجه به اینکه برخی هواداران تراکتور به خصوص آنها که طرفدار شجاعی و دژآگه هستند، از شرایط تیم خود با حضور رسول خطیبی راضی نیستند، این شایعه در فضای مجازی و از سوی برخی سایت ها مطرح شده که با توجه به رابطه خوب کارلوس کی روش و زنوزی و همچنین این موضوع که دیگر برای فصل آینده منعی برای حضور مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ برتر وجود ندارد، زنوزی با مرد پرتغالی به توافق اولیه رسیده و ممکن است کارلوس کی روش فصل آینده هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

حالا اخباری که از تبریز می رسد حکایت از آن دارد که این موضوع واقعیت ندارد چرا که نه صحبتی با کارلوس کی روش شده و نه تراکتور توان پرداخت دستمزد سنگین کارلوس کی روش را دارد. آن هم این روزها که تبریزی ها با مشکلات مختلفی مواجه هستند و شاید کارلوس کی روش با توجه به شرایط تراکتور و دستمزدش جزو دست نیافتنی ترین گزینه ها باشد.

کارلوس کی روش به مدت هشت سال سرمربی تیم ملی ایران بود و از زمانی که ایران را ترک کرد، بارها شایعه هایی در خصوص برگشت دوباره او به فوتبال ایران شنیده شده ولی همیشه در حد همان شایعه باقی مانده و درست مثل بسیاری از سرمربیان دیگر که بارها نامشان برای حضور در فوتبال ایران مطرح شده، به نظر می رسد این شایعه ها فقط بازی با اسم است نه چیزی بیشتر!

در حال حاضر رسول خطیبی سرمربی تراکتور است و فیروز کریمی به عنوان مشاور فنی با تراکتور و رسول خطیبی همکاری می کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5053

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.