چینی:‌ استقلال به الاهلی نبازد، قطعا صعود می‌ کند​​​​​​​ | آوای استقلال
2

چینی:‌ استقلال به الاهلی نبازد، قطعا صعود می‌ کند​​​​​​​

  • کد خبر : 2496
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
چینی:‌ استقلال به الاهلی نبازد، قطعا صعود می‌ کند​​​​​​​
علی چینی تاکید کرد که اگر این تیم مقابل الاهلی عربستان شکست نخورد، قطعا به مرحله بعدی صعود خواهد کرد

علی چینی مدافع سابق استقلال درباره شرایط آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ صحبت کرد.

 علی چینی در ارتباط با وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت:استقلال بازی‌ ها را خیلی خوب شروع کرد و در ۲ بازی ابتدایی عملکرد درخشانی داشت، شاگردان فرهاد مجیدی در بازی با الدحیل هم که یکی از قدرت‌های غرب آسیا است بازی خوبی به نمایش گذاشتند و فقط روی اشتباهات فردی شکست خوردند. در بازی دوم اما استقلال هوشمندانه‌تر بازی کرد و هدفش این بود که یک امتیاز از این بازی بگیرد تا موقعیت خوب خودش را در جدول حفظ کند.

چینی با اشاره به بازی بعدی استقلال مقابل الاهلی عربستان عنوان کرد:استقلال در بازی رفت با اقتدار این تیم را شکست داد ولی شرایط هر بازی متفاوت است. قطعا کادرفنی استقلال تدابیر خاصی برای این بازی حساس خواهند داشت و مدیریت کردن این مسابقه بسیار مهم است. الاهلی با توجه به سرعت تیمی استقلال کار سختی خواهد داشت و می‌توانیم مثل بازی رفت به برد برسیم. این بازی کلید صعود استقلال است و اگر استقلال شکست نخورد قطعا صعود خواهد کرد. مهمترین مسئله این است که استقلال قبل از بازی آخر در جدول بالاتر از الاهلی باشد چون در بازی آخر ممکن است دو نماینده قطر و عرستان دست به کارهایی بزنند که دردسرساز باشد.

مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه شرایط استقلال بعد از آمدن فرهاد مجیدی بهتر شده است، تصریح کرد:خوشبختانه استقلال به بلوغ تاکتیکی رسیده و مهمتر از همه اینکه تیم آرامش دارد و این آرامش از کنار زمین و از سوی مجیدی به بازیکنان انتقال داده می‌شود. امیدوارم استقلال در دو بازی پایانی هم نتایج خوبی گرفته و به مرحله حذفی صعود کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2496

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.