چهار پرسپولیسی در آستانه جدایی از یحیی! | آوای استقلال
8
بعد از نورالهی و کنعانی زادگان نوبت مغانلو و امیری شد

چهار پرسپولیسی در آستانه جدایی از یحیی!

  • کد خبر : 3302
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
چهار پرسپولیسی در آستانه جدایی از یحیی!
گفته می شود باشگاه پرتغالی پس از درخشش مغانلو برای پرسپولیس پیغام فرستاده اگر قصد دارند این بازیکن در ترکیب آنها بماند باید روی رقم جدید این باشگاه به توافق برسند.

ماجرای مذاکره دو بازیکن پرسپولیس با واسطه های باشگاه های قطری برای حضور در لیگ ستارگان قطر این روزها حسابی سر و صدا به راه انداخته اما با این حال احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان این اتفاق را تکذیب کردند و اما از آنجا که تجربه نشان داده رسانه های قطری به ویژه رسانه های معتبر ورزشی آنها بدون سند و مدرک خبری را منتشر نمی کنند.

برای اثبات این فرضیه می توان به ماجرای انتقال روزبه چشمی به لیگ قطر اشاره کرد.اما درباره کنعانی زادگان و نور اللهی ماجرا کمی متفاوت است، احمد نوراللهی پیش از حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا زمزمه قرارداد دو ساله با رقم بیست میلیارد تومان را مطرح کرد که این موضوع با واکنش تند سمیعی رو به رو شد اما در نهایت نور اللهی پس از کش و قوس های فراوان حاضر شد دو میلیارد تومان تخفیف دهد اما مسئولان باشگاه بر این باور بودند که او باید رقم درخواستی اش را تا سقف دوازده میلیارد کاهش دهد که این موضوع با مخالفت تند وی همراه شد.

البته در این بین محمدحسین کنعانی زادگان نیز با پیشنهاد نجومی شانزده میلیاردی بابت دو سال مسئولان پرسپولیس را غافلگیر کرد، اما چرا این دو ستاره پرسپولیس به یکباره چنین رقم های نجومی و غیر قابل باوری را روی میز قرار دادند؟ گفته می شود دو دلال فعال در حوزه ترانسفر بازیکن به لیگ های حوزه خلیج فارس پیش از اعزام پرسپولیس به هند این دو بازیکن را با رقم های نجومی وسوسه کردند.

از طرفی در کنار پیشنهاد لیگ قطر پیشنهاد بازی در لیگ پرتغال را به آنها ارائه کردند که این پیشنهاد با مخالفت نوراللهی رو به رو شد، هرچند که برادر احمد چند هفته قبل تر با انتشار یک استوری و استفاده از پرچم پرتغال در کنار نام احمد نوراللهی برای او آرزوی موفقیت کرده بود اما از آنجا که حضور مغانلو در لیگ پرتغال زیاد مطلوب نبود آنها قید این اتفاق را زدند.

حالا دغدغه یحیی گل محمدی دو چندان خواهد شد چون وی خوب می داند این دو دلال بازیکنانش را به شدت وسوسه کردند تا در این موقعیت بین ماندن و رفتن، قطعا رفتن را انتخاب کنند! از طرفی گفته می شود باشگاه پرتغالی پس از درخشش مغانلو برای پرسپولیس پیغام فرستاده اگر قصد دارند این بازیکن در ترکیب آنها بماند باید روی رقم جدید این باشگاه به توافق برسند.

امیری و ماریتیمو؟

در کنار همه این ها قرارداد امیری هم هست که ذهن سرخ ها را مشغول به خود کرده است. در قرارداد امیری با پرسپولیس بندی وجود دارد که او می‌تواند با پرداخت ۴٠٠ هزار دلار جدا شود اتفاقی که نزدیک بود در همین تابستان رخ دهد ولی به دلیل جدایی چند ستاره و نیاز پرسپولیس به وحید او تصمیم بر ماندن گرفت در حالیکه پیشنهاد بسیار خوبی از قطر داشت.

در مورد این بازیکن هم گفته می شود تیم مارتیمو که علیپور و عابدزاده را در اختیار دارد پیشنهاداتی برای وی فرستاده است. او البته تجربه تلخ حضور در ترکیه را دارد و احتمالا برای رفتن به اروپا با وسواس بیشتری تصمیم خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3302

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.