پیشنهاد ۸ میلیون یورویی الهلال به سرمربی طارمی! | آوای استقلال
2
سرجیو کونسیسائو جدیدترین نام احتمالی برای نیمکت حریف استقلال؛

پیشنهاد ۸ میلیون یورویی الهلال به سرمربی طارمی!

  • کد خبر : 5190
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
پیشنهاد ۸ میلیون یورویی الهلال به سرمربی طارمی!
سرجیو کونسیسائو جدیدترین نام مطرح شده برای تیم الهلال عربستان است، این مربی پرتغالی نیز به لیست مربیان احتمالی این تیم اضافه شد

به گزارش آوای استقلال،برخی رسانه های پرتغالی در مطالب چند روز اخیر خود یک نام به لیست مربیان احتمالی تیم الهلال عربستان اضافه کردند و این بار سرجیو کونسیسائو کسی بود که نامش به این لیست اضافه شد. در این باره گفته می شود رئیس باشگاه الهلال بیشترین علاقه را برای جذب این مربی از خود نشان می دهد و حاضر به پرداخت مبلغ سالانه ۸ میلیون یورو به این مربی است.

خبر تغییر مربی در الهلال در حالی به گوش می رسد که خوزه مورایس تنها تا پایان فصل با الهلالی ها قرارداد دارد و در سه دیداری که روی نیمکت این تیم نشست هفت امتیاز به دست آورد. او و تیمش در دو دیدار برابر تیم های الاهلی و الشباب، موفق شدند دو برد پرگل ۵ بر ۱ به دست بیاورند.

سرجیو کونسیسائو که این روزها روی نیمکت تیم پورتو می نشیند و با ستاره ایرانی خود یعنی مهدی طارمی به عنوان نایب قهرمانی لیگ پرتغال رسیده است تاکنون دو بار قهرمان لیگ برتر پرتغال، یک بار قهرمانی جام حذفی و دو بار نیز قهرمان سوپرلیگ پرتغال شده است.

الهلالی ها در لیگی که گذشت سه سرمربی را روی نیمکت خود دید.آنها بازی ها را با رضوان لوچسکیو آغاز کردند با روجریو میکالی ادامه دادند و در نهایت با خوزه مورایس نیز بازی ها را به اتمام خواهند رساند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5190

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.