پیشنهاد النصر به گلر الاهلی در آستانه جدال با استقلال | آوای استقلال
2

پیشنهاد النصر به گلر الاهلی در آستانه جدال با استقلال

  • کد خبر : 2766
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
پیشنهاد النصر به گلر الاهلی در آستانه جدال با استقلال
باشگاه النصر برای تقویت دروازه خود، در آستانه جدال حساس با استقلال، به دنبال به خدمت گیری محمد العویس گلر الاهلی است.

در دور پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال در استادیوم الجوهره در جدالی حساس و سرنوشت ساز به مصاف الاهلی می رود. برنده این دیدار می تواند گام بزرگی برای صعود به مرحله بعد بردارد.

 

اما در حالیکه تنها چند ساعت تا آغاز بازی حساس استقلال و الاهلی باقی مانده است، وب سایت گل خبر از پیشنهاد النصر به گلر الاهلی داده است. گل در این خبر اختصاصی نوشته است که موسی المعمر رئیس جدید هیئت مدیره النصر در راستای بازسازی این باشگاه، مذاکرات برای جذب محمد العویس سنگربان تیم ملی عربستان را با باشگاه الاهلی آغاز کرده است.

الاهلی در تابستان گذشته نیز به دنبال جذب محمد العویس بود ولی الاهلی حاضر به جدایی این بازیکن نبود و اکنون که قرارداد بردجونز گلر استرالیایی النصر در ماه ژوئن به پایان می رسد، نصراوی به دنبال جذب گلر تیم ملی عربستان است که البته او با تابستان ۲۰۲۲ با الاهلی قرارداد دارد.

 

 

 

منابع خبری وب سایت گل اعلام کرده اند که النصر حاضر شده برای یک سال باقی مانده از قرارداد العویس، به باشگاه الاهلی مبلغ ۱۲ میلیون ریال سعودی معادل با ۳٫۱ میلیون دلار به این باشگاه بپردازد ولی سران الاهلی اعلام کرده اند به دلیل حساسیت دیدارهای این تیم و بازی با استقلال، فعلا حاضر به مذاکره نیستند.

 

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2766

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.