پرداخت حق السکوت در شب نشینی با سردبیران ورزشی! | آوای استقلال
1
انتقاد صریح روزنامه کیهان از عزیزی خادم؛

پرداخت حق السکوت در شب نشینی با سردبیران ورزشی!

  • کد خبر : 3389
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
پرداخت حق السکوت در شب نشینی با سردبیران ورزشی!
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با سردبیران رسانه‌های ورزشی باعث شد تا روزنامه کیهان به رئیس فدراسیون فوتبال حمله کند.

سرانجام پس از چند روز انتشار شایعات پیرامون اتفاقات رخ داده در ضیافت افطاری فدراسیون فوتبال،روزنامه کیهان در شمارگان امروز خود با انتشار سرمقاله ای واکنش تندی نسبت به فعالیت عزیزی خادم نشان داده است.

در بخشی از این مطلب که در عنوان آن برپایی شب نشینی فدراسیون فوتبال و تطمیع رسانه ها با کارت هدیه چند میلیونی به چشم می خورد آمده است:

در روزهایی که اهالی فوتبال تصور می کردند مدیران فدراسیون در حال رایزنی فشرده برای لغو حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت میزبانی بحرین از بازیهای تیم ملی هستند، آقایان بساط افطاری را برای تعدادی از سردبیران ورزشی پهن کرده بودند و با ارایه کارت هدیه های چند میلیونی در تلاش برای همراه کردن انها با رییس فدراسیون فوتبال بودند!

این اتفاق در شرایطی رخ داده که همین مدیران پس از پیروزی در انتخابات مدعی شده بودند که با نگاهی نو به دنبال توسعه هستند، ولی گویا منظور از “نگاه نو” همین کارت هدیه های چند میلیونی بود که از بودجه فوتبال به برخی سردبیران ورزشی پرداخت شد.

آقای عزیزی خادم گویا فراموش کرده اند که همین چند هفته قبل در بیانیه ای از کسری ها، بدهی ها و قراردادهایی گفت که همچون زنجیر به پای فوتبال ایران بسته شده اند. او همچنین یاد آور شد که با هدف خدمت به فوتبال ایران در فضای شفاف وارد شده اما آواری از مشکلات متنوع و متعدد بر سرش ریخته است. با تمام این تفاسیر عزیزی خادم در کمتر از چند ماه هنرش را نشان داد و توانست از زیر تمام آوارها چند میلیون پول بیرون بکشد و به عنوان حق السکوت به تعدادی از سردبیران ورزشی بدهد.

کیهان در این مقاله همچنین آورده است: این گونه رفتارها نشان می دهد تمام حرف های گذشته آقایان چیزی جز شعار نبوده، ولی گویا آنها فراموش کرده اند که  اگر قرار بود این کارها جواب دهد، دو دهه قبل جواب می داد که رییس اسبق فدراسیون فوتبال که اتفاقا کارکشته تر و مدعی تر از مسئولان فعلی فدراسیون فوتبال بود، مشاوران ۴۰۰ هزار تومانی دور خودش جمع کرده بود ولی نتوانست کاری از پیش ببرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3389

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.