پدلیست ایرانی الاصل : برای تور گرند اسلم پدل آماده می‌شوم | آوای استقلال
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ 21 محرم 1446 Saturday, 27 July , 2024
1
پارتنر خوب پیروزی را تضمین می‌کند

پدلیست ایرانی الاصل : برای تور گرند اسلم پدل آماده می‌شوم

  • کد خبر : 39860
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۴
پدلیست ایرانی الاصل : برای تور گرند اسلم پدل آماده می‌شوم
ورزش پدل در سال‌های اخیر سریع‌ترین رشد را در میان ورزش‌های راکتی داشته است و اکنون در اسپانیا و برخی دیگر از کشورهای اروپایی محبوبیتش حتی از تنیس نیز پیشی گرفته است.

به گزارش آوای استقلال، این ورزش در بین ایرانیان نیز محببویت فراوانی دارد.

نسرین مرادی پدلیست ایرانی الاصل کیلومترها دورتر از ایران و در کشور انگلستان سخت تمرین می‌کند تا برای تورنمنت مهمی که در پیش است آماده شود.

این ورزشکار که ساکن لندن است و در این رشته ورزشی مربیگری می‌کند چند هفته پیش به ایران آمد تا با پارتند خود تمرین کند، پارتنر او کسی نبود جز مونا قادری مدیر تیم‌های ملی و نایب رییس انجمن پدل که سال‌هاست در این رشته فعالیت می‌کند و تجربیات فراوانی دارد.

این دو امیدوار هستند برای تور گرند اسلم پدل که اعتبار زیادی دارد به آمادگی کامل دست پیدا کنند و بتوانند از نام و اعتبار ایران دفاع کنند.

مرادی در این باره به ما می‌گوید: در پدل پارتنر خوب از اهمیت زیادی برخوردار است، یک پارتنر خوب می‌تواند پیروزی را تضمین کند، در این روزها که من از پارتنرم به دور هستم شرایط سختی را تجربه می‌کنم اما برای اینکه بتوانیم به موفقیت برسیم تمرینات سخت آنلاینی را ساعت‌ها پشت سرزمی‌گذاریم، شاید باور نکنید روزی پنج ساعت تمرین می‌کنیم.

این ورزشکار در پاسخ به این پرسش که شما تجربه بازی در اروپا را دارید و دلیل انتخابتان برای یک پارتنر ایرانی چه بوده، گفت: شرایط روحیه دو پارتنر داخل زمین خیلی مهم ست و اینکه بتوانی با پارتنرت یک روح در دو جسم باشید و تله پاتی داشته باشید، و وقتی اعتماد وجود داشته باشد با قدرت و اعتماد به نفس بالاتری در زمین حاضر می‌شوید.
مرادی تاکید کرد: ما دو نفر علاوه بر اینکه با هم همبازی هستیم ارتباط خویشاوندی داریم. موناقادری دختر دایی من هست و از زمان کودکی با هم تنیس بازی می‌کردیم و از لحاظ روحی خیلی به هم نزدیکیم
وی اعلام کرد: مونا قادری از ورزشکاران خوب و به نام در رشته پدل هست به جز اینکه بازیکن قوی هست و بارها قهرمانی را تجربه کرده است در زمینه مدیریت ورزشی سابقه بالایی داشته و در زمینه مربیگری نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و به عنوان اولین مدیر تیم پدل را بعد از انقلاب به جام جهانی برد.

پدلیست ایرانی الاصل در پایان گفت: باید از میثم منیعی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی تشکر ویژه‌ای داشته باشم که برای افزایش آمادگی جسمانی ما تمرینات ویژه در نظر گرفته است، او برنامه تمرینی ویژه ای را برای ما طراحی کرده است تا از لحاظ قوای بدنی به بالاترین میزان آمادگی برسیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39860

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها