پاسخ تند روانخواه به بازیکن سابق پرسپولیس | آوای استقلال
6

پاسخ تند روانخواه به بازیکن سابق پرسپولیس

  • کد خبر : 9685
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
پاسخ تند روانخواه به بازیکن سابق پرسپولیس
ادعای اخیر پژمان نوری آن هم درآستانه بازی با خیبرخرم آباد و درخصوص داوری دیدار ملوان و بادران واکنش شدید امیدرضا روانخواه را به دنبال داشت.

به گزارش آوای استقلال، امیدرضا روانخواه، سرمربی بادران با اشاره به ادعای اخیر مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص داوری بازی با بادران مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*پژمان نوری ادعایی کذب را در رسانه ملی مطرح کرده که باید در مراجع قضایی ذیصلاح پاسخگویش باشد. علی خطیر دوست صمیمی من است و این موضوع را همه ایران می دانند. او بدون هیچ سمت یا مسئولیتی فقط به خاطر رفاقت با من بازی های بادران را تماشا کرده است اما او مگر فقط در انزلی در مسابقه ما حضور داشته است؟ در اکثر بازیهای بادران تماشاگر بازی این تیم بوده است. چطور در بازی با مس کرمان که تیم ما ۱۰ نفره شد یا بازی قشقایی که آن اتفاقات حاشیه ای رقم خورد و یا بازی جنجالی چوکا که همه اتفاقات به ضرر بادران افتاد، اسمی از علی خطیر برده نشد درحالی که در ورزشگاه محل بازی هم حضور داشت و تماشاگر بازی بود.

*آقای نوری! من می دانم و شما هم می دانید که این صحبت های بی پایه و اساس برای تحت تأثیر قراردادن داوری بازی حذفی برابر خیبر خرم آباد است. باز هم تاکید می کنم شما ادعای پوچ و کذبی مطرح کرده اید مبنی بر اینکه علی خطیر شب بازی در هتل داوران بوده است در حالی که او صبح مسابقه ما با ملوان به انزلی رسید و رضا کرمانشاهی هم طبق صحبتهای خودش در برنامه فوتبال یک اصلا در هتل نبود و در ویلای شخصی اش اقامت داشت. به هر جهت آقای نوری شما باید در مراجع قضایی این ادعای کذب و واهی خود را ثابت کنید و به شخصه از این مسئله به راحتی نخواهم گذشت و به صورت قانونی شکایت خواهم کرد و مطمئن هستم جریانی که از حضور علی خطیر در فوتبال ایران واهمه دارند پشت ماجرای انتشار عکس حضور او در هتلی که حتی مشخص شد داور بازی در آن هتل اقامت نداشته است، در رسانه ها و شبکه های اجتماعی هستند که باید بگویم نمی توانند با این روش های نخ نما شده و ناجوانمردانه وجهه علی خطیر را تخریب کنند.

*شاید مدیرعامل تیم ملوان بندر انزلی که مدعی فوتبال پاک است حافظه خوبی نداشته باشد ، اما من بخوبی می دانم که فصل پیش هم به چه شکل تیم خوب ملوان را در لیگ ١ حفظ کردی. به پژمان نوری و مشاورانش که به او مشاوره غلط در آستانه بازی حذفی داده اند باید بگویم مکتب ملوان جوانمردی و مردانگی است. اگر پولی که در این دو سال دست امثال شما بود در اختیار نصرت ایراندوست، فرهاد پورغلامی یا محمد احمدزاده قرار داشت، تیم ریشه دار ملوان انزلی به جای تلاش برای سقوط نکردن در این دو فصل برای صعود می جنگید. بنابراین لطفا این شارلاتان بازی ها و مظلوم نمایی برای تحت تأثیر قراردادن داور بازی حذفی با خیبرخرم آباد را تمام کنید و در مستطیل سبز دنبال امتیاز باشید نه خارج از آن!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9685

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.