ورمزیار:استقلال برای صعود باید دفاع آهنین داشته باشد | آوای استقلال
2

ورمزیار:استقلال برای صعود باید دفاع آهنین داشته باشد

  • کد خبر : 2626
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۳
ورمزیار:استقلال برای صعود باید دفاع آهنین داشته باشد
بازگشت مجیدی شوک مثبتی برای استقلال بود و بازیکنان از نظر روحی احیا شدند و انگیزه بالایی پیدا کردند

صادق ورمزیار درباره شرایط استقلال اظهار داشت: بازی با الدحیل از نظر نتیجه برای ما خوب بود و امیدوارمان کرد که بازهم در جدول باقی بمانیم. در این بازی از نظر کار هجومی خوب بودیم ولی در کار دفاعی مثل قبل ایراد داشتیم و هنوز هم مشکلات خط دفاعی به قوت خود باقی است.

شاید نسبت به بازی قبل در دفاع تیمی بهتر بودیم ولی دفاع انفرادی هنوز مشکلات داریم. در بازی قبلی با الدحیل حضور مهدی پور در بازیسازی به استقلال کمک کرد ولی من فکر می کنم وقتی خط دفاعی شکننده است باید با دو هافبک دفاعی کامل بازی کنیم یعنی به جای آرش رضاوند بایستی از خود مسعود ریگی هم بهره ببریم چون هرچه توپ روی دروازه استقلال می آید خطرناک می شود و فکر می کنم باید با دو هافبک دفاعی بازی کنیم مثل ۲۰ دقیقه آخر بازی با الدحیل که ریگی به میدان آمد.

او ادامه داد: در مجموع استقلال مقابل الدحیل خوب بازی کرد و توانست خوب حفظ توپ کند ولی برای بازی امشب با الاهلی باید برد ۵ بر ۲ را فراموش کنیم چون در همان بازی اگر توپی که از زیر دست مظاهری رد شد تبدیل به گل می شد نتیجه تغییر می کرد.

الاهلی تیم خیلی خوبی است و در دور برگشت هم خوب عمل کرد. هم جلوی الدحیل را گرفت و هم الشرطه را برد تا امتیازش را به استقلال برساند و امشب هم با قدرت مقابل استقلال ظاهر می شود و انگیزه زیادی هم برای انتقام دارد.

ورمزیار درباره اینکه فرهاد مجیدی گفته ریسک بازی تهاجمی را به جان می‌خرد، گفت: فکر می کنم ریسک را زمانی باید به جان بخریم که درصد موفقیت زیاد باشد اما وقتی نمی توانیم خوب دفاع کنیم این ریسک نوعی خودزنی است و باید عاقلانه تر تصمیم بگیریم، همانطوری که در نیمه دوم بازی با الدحیل مجیدی شاید از بار هجومی تیم کم کرد و هرچه به آخر بازی رسیدیم دیدیم که تیم دفاعی تر بازی کرد تا حداقل امتیاز را بگیرد. به اعتقاد من استقلال نباید همزمان از هر سه مهاجمش در ابتدای بازی استفاده کند و باید یک برگ برنده را برای نیمه دوم نگه دارد. وقتی با مطهری، قایدی و دیاباته به میدان می رویم در نیمه دوم چیزی برای ارایه نداریم.

ورمزیار درباره غیبت شیخ دیاباته در دیدار با الاهلی افزود: از قبل هم مشخص بود بدن ناآماده دیاباته تحمل سه بازی پرفشار را ندارد و بهتر بود که از همه بازیکنان در چهار بازی اخیر به طور کامل استفاده نمی کردیم. در مسابقات قبلی هر وقت بازی استقلال گره می خورد هافبک ها روی به بازی مستقیم و سانتر از جناحین می آوردند تا دیاباته بتواند از این توپ ها استفاده کند. قطعا نبود دیاباته به ضرر استقلال تمام می شود و امیدوارم بتوانیم از بازی امشب به سلامت بگذریم.

مربی اسبق استقلال درباره احیای برخی بازیکنان این تیم در مدت حضور مجیدی گفت: قبلا هم گفتم که بازگشت مجیدی شوک مثبتی برای استقلال بود و بازیکنان از نظر روحی احیا شدند و انگیزه بالایی پیدا کردند. از عملکرد استقلال مشخص است که بازیکنان این تیم نسبت به دیدارهای قبلی در لیگ چقدر متفاوت شده اند و از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار گرفتند. امیدوارم مجیدی بتواند برای دو بازی پیش رو انگیزه بالایی به بازیکنان تزریق کند تا شاهد صعود تیم به مرحله بعدی باشیم چون استقلال شایستگی صعود را دارد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2626

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.