واکنش یک مدیر به وطن فروش های مجازی | آوای استقلال
6
دردسری که فکری با یک حرف بی اساس به راه انداخت!

واکنش یک مدیر به وطن فروش های مجازی

  • کد خبر : 3290
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
واکنش یک مدیر به وطن فروش های مجازی
یک مقام مسئول در باشگاه استقلال موضوع فسخ قرارداد میلیچ با باشگاه در زمستان سال گذشته را تکذیب و حرف‌های محمود فکری را از ری عصبانیت عنوان کرد.

برخی هواداران استقلال معتقدند طرفداران تیم پرسپولیس در ۲۴ ساعت گذشته با تقطیع مصاحبه ویدیویی محمود فکری و استناد به بخشی از صحبت‌های سرمربی پیشین استقلال، هروویه میلیچ را بازیکن غیرقانونی این تیم معرفی کرده و او را فاقد قرارداد با استقلال اعلام کردند.

این گروه‌های هواداری پرسپولیس با ارسال این ویدیو برای باشگاه های همگروه استقلال در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ در صدد بر آمده‌اند تا آنها را نسبت به استفاده استقلال از یک بازیکن غیرقانونی مطلع کنند به همین دلیل در خبرها آمده است که الاهلی عربستان در این خصوص اقداماتی انجام داده است.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این زمینه گفت: «پیش از هر چیز باید این توضیح را بدهم که میلیچ بازیکن خارجی است و اگر قراردادش با باشگاه استقلال فسخ شده باشد این موضوع از طریق فیفا پیگیری و بلافاصله به صورت عمومی اطلاع رسانی می شود. چراکه هر بازیکن خارجی پس از فسخ قرارداد با باشگاهش برای پیدا کردن تیم جدید نیاز دارد تا از طریق فیفا این موضوع را به صورت رسمی اعلام کند»

این فرد مسئول ادامه داد: «فیفا با هیچ کشور یا باشگاهی تعارف ندارد و اگر فسخ قراردادی صورت گرفته باشد بلافاصله آن را اعلام می‌کند و اینطور نیست که یک بازیکن یا باشگاه با دادن رشوه بخواهد این موضوع را علنی یا برعکس غیرعلنی کند».

واکنش مدیر استقلالی به احتمال شکایت الاهلی درباره یک بازیکن/ فکری آن حرف‌ را در شرایط عادی نزد

این مقام مسئول در باشگاه استقلال درباره ویدیوی پخش شده از محمود فکری توضیح داد: «روزی که سرمربی پیشین استقلال اعلام کرد قرارداد میلیچ فسخ شده این موضوع را از روی عصبانیت و در حالی که هواداران او را دوره کرده و تحت فشار گذاشته بودند در توجیه غیبت این بازیکن در تمرینات استقلال عنوان کرد و در شرایط عادی نبود. در حالی که در همان برهه یکی دو تن از مدیران باشگاه رسماً اعلام کردند که میلیچ به دلیل عدم دریافت حق و حقوقش می توانسته در تمرینات استقلال شرکت نکند و با استناد به این بند از قراردادش راهی زاگرب شده است. از این رو هیچ مشکلی از این نظر وجود نداشته و میلیچ بازیکن استقلال بوده و هست».

این مدیر استقلالی تاکید کرد: «متاسفانه از این قبیل هوچی گری ها در روزهای اخیر علیه تیم استقلال به راه افتاده و عده‌ای که انتظار صعود استقلال از گروه مرگ را نداشتند قصد دارند از این طریق در موفقیت استقلال خدشه وارد کنند».

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3290

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.