واکنش وحید محمدزاده به پیشنهاد باشگاه استقلال | آوای استقلال
1

واکنش وحید محمدزاده به پیشنهاد باشگاه استقلال

  • کد خبر : 6218
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
واکنش وحید محمدزاده به پیشنهاد باشگاه استقلال
مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن به موضوع پیشنهاد باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش آوای استقلال،وحید محمدزاده درباره وضعیت تیمش در تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: شرایط تیم ما خوب است و از هشتم خرداد تمرینات را از سر گرفتیم. تعطیلی لیگ معایب و محاسن خاص خودش را دارد، ولی مسئله مهم این است که باید خیلی خوب تمرین کنیم تا برای ادامه بازی‌ها و دیدار با آلومینیوم اراک آماده شویم. ما تمرینات فشرده‌ای را انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا برای ادامه بازی‌ها در بهترین فرم ممکن قرار داشته باشیم.

وی در پاسخ با این پرسش که «آیا ذوب‌آهن با این موقعیت حساس در جدول، خطر سقوط را احساس نمی‌کند؟»، تصریح کرد: طبیعتاً شرایط ما سخت است. سایپا که در آخرین بازی فولاد را شکست داد و سه امتیاز بازی با پیکان را هم تقدیم این تیم کردند. نساجی نیز چند نتیجه خوب گرفته است. طبیعتاً کار ما سخت است، ولی با حرف زدن نمی‌توانیم در لیگ برتر بمانیم. اگر دنبال ماندن و کسب نتایج خوب هستیم باید در زمین مسابقه همه چیز را نشان دهیم. هفت بازی باقیمانده برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و فقط باید ببریم تا در لیگ بمانیم.

مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد وضعیت قراردادش با این تیم و اینکه گفته می‌شود او با پیشنهادی جدی از استقلال روبه‌رو شده است، خاطرنشان کرد: من در شروع فصل و تعطیلات نیم‌فصل هم پیشنهاد داشتم، ولی با توجه به اینکه ۱۰ بازیکن ثابت و تأثیرگذارمان را از دست داده بودیم، در ذوب‌آهن ماندم تا به تیمم کنم. قرارداد من با ذوب‌آهن در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید. چند پیشنهاد خوب هم دارم، ولی فعلاً تمرکزم روی بازی‌های ذوب‌آهن است تا بتوانیم این تیم را در لیگ حفظ کنیم. قطعاً در پایان لیگ یک تصمیم خوب خواهم گرفت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6218

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.