هواداران همچنان نگران بی‌توجهی‌ مدیران استقلال! | آوای استقلال
3
وعده عملی نشده مدیران برای تمدید 10 بازیکن استقلال

هواداران همچنان نگران بی‌توجهی‌ مدیران استقلال!

  • کد خبر : 5217
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
هواداران همچنان نگران بی‌توجهی‌ مدیران استقلال!
هواداران استقلال سال‌ها است که پشت این بی‌تدبیری‌ها در رویای قهرمانی لیگ قرار دارند و هر سال نیز دریغ از پارسال! هیچ نقطه مثبت و روشنی در این زمینه پیش روی آنها نیست و همچنان باید با همین دل نگرانی سر کنند!

به گزارش آوای استقلال،استقلال هر سال در فصل نقل و انتقالات با یک معضل دست و پنجه نرم می‌کند، معضل اتمام قرارداد بازیکنان کلیدی و بی‌توجهی مدیران برای تمدید قرارداد این بازیکنان! نکته اینجا است در میان عدم تدبیر مدیرانی که همیشه صندلی لغزان مدیریتی آنها را آزار داده و هیچ ثباتی در این خصوص احساس نمی‌کنند که بخواهند دلی بسوزاند، نیمکت مربیان هم چندان ثباتی نداشته و به همان اندازه لغزان است که صندلی مدیریت این باشگاه پایه و ثباتی ندارد.

گاه دیده می‌شود حتی چند بازی مانده به آخر فصل نیمکت مربی خالی از هر سرنشینی می‌شود و برای اینکه شخصی هدایت تیم استقلال را برعهده بگیرد مجبورند کار را با کدخدامنشی حل کنند! در چنین شرایطی چه توقعی است که لیست بازیکنان به موقع در دست سرمربی تیم قرار گرفته و بازیکنانی که نقش کلیدی را برای تیم ایفا می‌کنند زودتر از بقیه مهر تمدید قراردادشان خورده شود. استقلال با احتساب بازی‌های معوقه خود ۹ بازی فرصت دارد تا لیگ را به پایان برساند اما فرصت سوزی این تیم در طول لیگ امیدهای قهرمانی را کمرنگ کرده است و کمتر کسی در لیگ با تصور قهرمانی استقلال سر می‌کند و تمام نگاه‌ها به جام حذفی است اما آنچه مسلم است و پیش از این هم استقلال را وارد چالش بزرگی کرده است اینکه قرارداد بازیکنان کلیدی این تیم رو به اتمام است و همین معضل بزرگترین دغدغه هوادارانی است که هر ساله شاهد فرصت‌های از دست رفته هستند. هرچند مدیران استقلال که هیچ ثباتی هم در صندلی مدیریتی آنها نیست مدعی شده‌اند از همین حالا برای تمدید قرارداد بازیکنان دست به کار شده‌اند.

در همین راستا از چند روز قبل زمزمه‌های تمدید قرارداد ستاره‌های استقلال مطرح شده است. در این باره مدیران باشگاه وعده دادند که اجازه نمی‌دهند مانند گذشته بازیکنان سر از تیم‌های دیگر در بیاورند. با این حال اما نگرانی‌های زیادی در این خصوص وجود دارد. طرفداران استقلال نگران هستند که با پایان مسابقات داخلی و لیگ بیستم، ستاره‌ها راهی تیم‌های دیگر بشوند و دیدارهای حذفی آسیا در استقلال نباشند.
 این مسأله سال گذشته درباره علی کریمی و روزبه چشمی رخ داد و حالا استقلالی‌ها نگرانند بازهم شاهد چنین مسائلی باشند. از این رو طرفداران استقلال از همین حالا پیگیر تمدید با ستاره‌های تیم شان هستند. خصوصاً حالا که قرارداد ۱۰ بازیکن در پایان فصل تمام می‌شود و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار آنها است.
با بررسی وضعیت قراردادی بازیکنان کنونی استقلال می‌توان دریافت سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هروویه میلیچ، آرش رضاوند، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته ۱۰ بازیکنی هستند که قراردادهایشان در پایان فصل تمام می‌شود و باشگاه باید از حالا برای حفظ آنها اقدام کند. در این بین داریوش شجاعیان قرارداد مشروط با استقلال دارد و احتمال دارد در صورت دریافت مبلغ ماندگار شدنش زودتر از سایرین مشخص شود. با وجود تمام ادعاها که هیچ‌کدام رنگ و شکل حقیقت به خود نگرفته و همیشه در حد همان ادعا مانده است، قرارداد ۱۰ بازیکن استقلال که تمامی آنها نقش کلیدی در تیم دارند تمام شده است.
استقلال باید در سه جام بجنگد و جدای نگرانی برای فصل آینده حضور در بازی‌های آسیایی که در شهریور ماه برگزار می‌شود، دغدغه بزرگی است که پیش روی هواداران استقلال قرار دارد. حریف آسیایی استقلال که به قولی چغر و قلدر هم هست از همین حالا برای صعود تمام برنامه‌ریزی خود را کرده است و نام بازیکنانی برای بستن قرارداد با این تیم عربستانی به گوش می‌رسد که می‌تواند خودش به تنهایی موجب نگرانی و دلهره شود اما درست نقطه مقابل این حریف استقلالی قرار دارد که همانند تمام این سال‌ها مثل کلاف سردرگم نمی‌داند چه می‌خواهد و چه سرنوشتی در انتظارش است!
هواداران استقلال سال‌ها است که پشت این بی‌تدبیری‌ها در رویای قهرمانی لیگ قرار دارند و هر سال نیز دریغ از پارسال! هیچ نقطه مثبت و روشنی در این زمینه پیش روی آنها نیست و همچنان باید با همین دل نگرانی سر کنند!
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5217

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.