نماینده فدراسیون: هیچ زد و خوردی در اصفهان رخ نداد! | آوای استقلال
1
بوی ماست مالی اتفاقات اصفهان می آید؛

نماینده فدراسیون: هیچ زد و خوردی در اصفهان رخ نداد!

  • کد خبر : 3887
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
نماینده فدراسیون: هیچ زد و خوردی در اصفهان رخ نداد!
امیرعلی داوودزاده، نماینده فدراسیون فوتبال گفت: با وجود صحبت‌هایی که از قبل مطرح شد مشکل خاصی در طول برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان به وجود نیامد و دو تیم خیلی راحت فوتبال بازی کردند

امیرعلی داوودزاده، نماینده فدراسیون فوتبال معتقد است بازی شب گذشتهپرسپولیس و سپاهان بدون مشکل خاصی برگزار شده است.

به گزارش آوای استقلال، امیرعلی داوودزاده درباره حواشی و اتفاقات دیدار روز گذشته سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت:‌با وجود صحبت‌هایی که از قبل مطرح شد مشکل خاصی در طول برگزاری بازی به وجود نیامد و دو تیم خیلی راحت فوتبال بازی کردند. پس از پایان بازی یکی از بازیکنان پرسپولیس از تصویربردار خواست فیلم نگیرد و همین امر اتفاقی جزئی را به وجود آورد. البته هیچ زد و خوردی اتفاق نیفتاد. بلافاصله هم با ورود نیروی انضباطی و یگان ویژه این ماجرا تمام شد.

او درباره اینکه به نظر می‌رسد لب مهرداد خانبان، آنالیزور تیم پرسپولیس در جریان همین اتفاق پاره شده است، توضیح داد:من این موضوع را ندیدم و طبق نظارتی که داشتم با این مورد برخورد نکردم.

نماینده فدراسیون فوتبال در بازی سپاهان و پرسپولیس درباره اتفاق‌های قبل از این مسابقه و و اعتراض باشگاه پرسپولیس به تجمع هواداران سپاهان و تعدادی موتورسوار در مقابل هتل این تیم گفت:‌یگان ویژه و نیروی انتظامی از زمان ورود تیم پرسپولیس با چندین نیرو رفت و آمد این تیم از فرودگاه به هتل، از هتل تا ورزشگاه و ورزشگاه تا فرودگاه را کنترل کردند و آنجا هم اتفاق خیلی خاصی پیش نیامد.

داوودزاده ادامه داد:  بسیاری از این افرادی که مقابل هتل تجمع کرده بودند هوادار خود پرسپولیس بودند و در میان آنها تعدادی هوادار سپاهان هم حضور داشتند اما نیروی انتظامی این افراد را متفرق کرد. ان شالله تمام این اتفاق ها را هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش می‌کنیم. برای این مسابقه نماینده ویژه ای به اصفهان رفته بود و گزارش داور، من و این نماینده به مراجع ارسال می‌شود.

او درباره اینکه باشگاه پرسپولیس مدعی است برای اتوبوس این تیم در زمان ورود به ورزشگاه مشکلاتی ایجاد شده است گفت:یگان ویژه، نیروی انتظامی و ما چنین چیزی ندیدیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3887

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.