مومنی:  به خاطر اصرار هواداران استقلال شماره حساب اعلام کردیم | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

مومنی:  به خاطر اصرار هواداران استقلال شماره حساب اعلام کردیم

  • کد خبر : 29949
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
مومنی:  به خاطر اصرار هواداران استقلال شماره حساب اعلام کردیم
عضوهئیت مدیره باشگاه استقلال گفت: هواداران زیادی از اقصی نقاط کشور از باشگاه استقلال درخواست کرده بودند که شماره حساب اعلام کند تا آنها بتوانند به تیم محبوبشان کمک کنند و به همین علت این کار از سوی باشگاه صورت گرفت.

به گزارش آوای استقلال، محمد مومنی عضوهئیت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با آوای استقلال ظهار داشت: استقلال پس از پنج پیروزی پیاپی در لیگ برتر هفته گذشته استحقاق برتری مقابل نساجی مازندران را داشت اما متاسفانه شانس با آبی‌پوشان تهرانی یار نبود و در روزی که باید سه امتیاز  بازی را کسب می‌کردیم به مساوی رسدیدم.
وی افزود: استقلال شرایط خوبی دارد، تیم با آمادگی کامل روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف حریف خود خواهد رفت تا سه امتیاز این مسابقه را به نام خود ثبت کند.
عضوهئیت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال رقیب سرسختی به نام گل‌گهر سیرجان را پیش رو دارد. امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم است که شناخت خوبی نسبت به استقلال دارد اما ما استقلال هستیم و می‌خواهیم که برنده از زمین خارج شویم.
مومنی تصریح کرد: وزیر محترم ورزش و جوانان از بیمارستان ترخیص شد و امیدوارم ایشان هر چه سریعتر به بهبودی کامل رسیده و در سریع‌ترین زمان ممکن در محل کارش حاضر شود.
وی تاکید کرد: هواداران زیادی از اقصی نقاط کشور از باشگاه استقلال درخواست کرده بودند که شماره حساب اعلام کند تا آنها بتوانند به تیم محبوبشان کمک کنند و به همین علت این کار از سوی باشگاه صورت گرفت.
عضوهئیت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد: همانطور که علی فتح‌الله زاده اعلام کرد هواداران سرمایه و صاحبان اصلی باشگاه استقلال هستند و همین که این عزیزان استقلال را دوست دارند بزرگ‌ترین کمک و حمایت از تیم است و هیچ چشمداشتی از سوی مدیران باشگاه نیست. اگر شماره حساب اعلام شد فقط و فقط همانطور که گفتم به واسطه اصرار هواداران بود و امیدوارم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.
مومنی در پایان گفت: مدیرعامل استقلال در این مدت تلاش‌های زیادی را انجام داده و اقدامات موثری را برای باشگاه استقلال انجام داده است. فتح‌الله‌زاده تلاش شبانه‌روزی می‌کند تا چالش‌ها و موانعی رو وجود دارد برطرف کند و هواداران باید در این راه حامی و پشتیبان تیم باشند تا بهترین اتفاقات برای استقلال رخ دهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29949

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.